http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Temmuz 2009 Pazartesi

320 EURO'YA ŞANS GETİREN KALEM!


"Totemci Kutu" gururla sunar! 1982 yılında Napoli’ de “Sanat Kalemde Vücut Bulsun” felsefesiyle kalem üretimine başlayan DELTA, dünya üzerinde, birçok kültürde iyi şans, iyi kader ve kötülüklere karşı korunma sembolü olan kırmızı biberi “pepperoncino”, mercandan imal edip, Wé (What Else) kalemlerinin klips içine yerleştirdi. Ne zaman şansa ihtiyacınız olsa, DELTA Wé kaleminizin içindeki, el yapımı uğurunuz sizin için hazır olacak. "Bu şansın bedeli ne Kutu?" diyecek olursanız söyleyeyim; dolmakalem 590 euro, rollar kalem 350 euro, tükenmez ve kurşun kalem 320 euro ve parası bol olanlara da pırlantalı olanı bin 650 euro! (Kutu'cum, alacak mısın sen de bu şanslı kalemi? Yok ben acı biberi yiyip, el yazımı güzel gösteren bir kalem çıkıncaya kadar bekleyeceğim!)

6 yorum:

ikiz bebek dedi ki...

sen çok yaşa emi :)
bende acı biber yemeyi tercih ediyorum.

Pinky dedi ki...

acı bibere bayılırım Kutucum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebek'cim
http://bellekkutusu.blogspot.com/2009/07/ogrenciye-ozel-10-tlye-tatil.html bunu senin için yazdım :)

Pinky'cim, o tombul küçük biberler var ya bayılıyorum onlara, hem gözümden yaş geliyor hem yiyorum utanmadan :)

ikiz Bebek dedi ki...

kutucum teşekkür ediyorum,tesadüfü oraya yazdım. :)

Tibet'in annesi dedi ki...

ilahi Kutu, sen çok yaşa emi!
valla bu fiyata kim olsa biber yemeyi tercih eder herhalde, şahsen ben sevmiyor olmama rağmen yerim :P

Bellek Kutusu dedi ki...

He he he :)
Tibet'in annesi ben var ya acayip kalem kaybederim öyle böyle değil, bir kalemle 2 gün geçirdiğim baki değildir! Bu durumda benim acı biber kavanozunu yanımda taşımam gerekecek yoksa her seferinde ver 350 pound olayı bünyeme fena dokunur:D