http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Temmuz 2009 Perşembe

44 TL'YE İKONCAN AYAKKABILARI!



'Personel' haber müdürüm Gülçin Yılmaz İzel'den günün en şahane post'u geldi. Shoetekfiyat'da bütün ikoncan ayakkabılarını 44 TL'ye alabiliyorsunuz. Nişantaşı ve Etiler'de de mağazaları var. Gülçin'in dediğine göre, ürünler giy-at türevi değil, dayanıklıymış. Bu arada Shoetekfiyat'ın müdavimleri arasında ünlü şarkıcılar da var, çok sıkıştırdım ama Gülçin isim vermedi, "Ayakkabılarımı İtalya'dan aldım" diyenleri rezil kepaze ederim diye! (Eee, boşuna dememişler blogger'dan dost, ayıdan post olmaz diye! Sanırım o söz öyle değildi Kutu! Uysa da söyledim, uymasa da söyledim, nokta!Aman iyi agresif tosbaa!)

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Kutu,

Biz aldık burdan..hiçte fena değil hani.

ikiz Bebek dedi ki...

Harikasın yaw,sende olmasan varya,hiç birşeyden haberim olmayacak.

müge'nin eğlencesi dedi ki...

sağolasın,

valla süper haber hemen zıpladım..

Bellek Kutusu dedi ki...

Tanya, memnun kaldıysan süper, kimseyi yanlış yönlendirmek istemem:)

İkiz Bebek'cim, valla ben de bu Kutu sayesinde birçok şeyden haberdar olmaya başladım ne yalan söyleyeyim :)

Müge'nin Eğlencesi, gelecek hafta izne çıkıyorum, ben de o zaman gerekli zıplamayı rahat rahat yapacağım:)