http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

24 Temmuz 2009 Cuma

44.90 TL'YE 'KASET' ÇANTA!


Retro Kutu, gururla sunar: Kaset çanta! Kahverengi özel sapları ile içindeki bant sökülmüş izlenimi veren Kaset Çanta, 44.90 TL'den satılıyor. Nerede mi? Buldumbuldum.com'da. Kaset Çanta isterseniz hediye paketi içinde adresinize teslim ediliyor. Üstelik ürünü kargodan teslim alırken ücreti kapıda nakit olarak da ödeyebiliyorsunuz. Buldumbuldum.com online ödeme yapan kullanıcılarına Bonus ve Axess kredi kartlarına 6 aya kadar taksit olanağı da sunuyor.

8 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

takmam ama beğendim.

Pinky dedi ki...

tasarım harikası bir şey yaa :) çok güzel..

Tibet'in annesi dedi ki...

way! süpermiş...

gorkem dedi ki...

ben de pek begendim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebek'cim gayet iddialı değil mi?:)
Pinky'cim, gerçekten tasarım harikası! :)
Tibet'in Annesi, onun içine Tibet'i de koyup taşıyabilir miyiz sence? :)
Görkemsan, İsviçre Alpleri modeli de yaparlar belki, hep seni hatırlatır ne güzel :)

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Yurtdışından alacaktım süper oldu bulduğun sağol canım

ikiz Bebek dedi ki...

Bellek kutusu,hemen herşeyi bizim için buluyor,sağolsun.
Kutucum,fırsatın olursa,şöyle güzel cicili bicili,renkli uygun fiyata köşe koltuk takımı arıyorum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Konu üzerinde çalışmalara başladım ikiz bebek'cim,en kısa sürede bol indirimli haberlerle döneceğim;)