http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

2 Temmuz 2009 Perşembe

49 TL'YE HAMAM'DAN ÇIK PLAJA GİR!














Trendsetter Kutu, gururla sunar: Plajda peştemal modası! HAMAM markasının ‘‘Peştamal Koleksiyonu’’ dünyaca ünlü St. Tropez ve Cannes plajlarından sonra Çeşme Sole Mare ve Alaçatı plajlarının da gözdesi haline geldi. Doğal koşullarda % 100 pamuk, keten ve ipek olarak üretilen HAMAM peştamalların fiyatı 49 TL ile 189 TL arasında değişiyor. İkoncanlara duyurulur! (Kutu, hamamda kadınlar nasıl bayılıyordu bir göstersene yaaa... Onu bırak da zeytinyağlı dolma getirdiydim, bulamıyorum, karambolde tellak mı yedi ne!)

2 yorum:

Pinky dedi ki...

ben yedim kutucum, dayanamam zeytinyağlıya :)

peştemal modasına bende katıldım bu arada. süper birşey petek dokuma olanlar favorim :) duyduğuma göre kapalı çarşıda da varmış. ama ben kaleiçinden aldım :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Afiyet şeker olsun Pinky'cim :D
Güle güle giy, ben de araştırmacı blogger'lık yapayım bakalım Kapalıçarşı'da ne kadara satılıyormuş, en kısa zamanda öğreneyim :)