http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

10 Temmuz 2009 Cuma

670 TL'LİK IXOS, 335 TL'YE DÜŞTÜ!

BNG, yeni açılan Alaçatı mağazasının yanı sıra İstanbul Tünel, Erenköy ve İzmir Alsancak mağazalarında % 50 indirime girdi. BNG koleksiyonunun yanı sıra mağazada satışa sunulan özel tasarım takılar, Fransa’nın en ünlü ev kozmetik markası Esteban, Fransız mum markası Bougies La Francaise, Alman el yapımı ayakkabı markası Trippen ve dünyaca ünlü İtalyan ayakkabı markası Ixos ürünlerinde de yüzde 50 indirim geçerli. Ixos'un üsteki modelini Arwen Meral Erdoğan çok beğenmişti, söylemesem olmaz şimdi, onun da fiyatı 670 TL'den 335 TL'ye inmiş! (Kutu'cum bugün MNG'den aldığın siyah elbisenin fiyatı kaçtan kaça inmişti? 109 TL'den 7.90 TL'ye! Madem böyle indireceksin, niye bindiriyorsunuz diye sormadın mı Kutu? Polemiğe girmem ben, alır çıkarım!)

5 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

o elbiseden bi tane de bana kapmayan kuzen cezalı olup, köşede tek ayak beklemesi rica olunur!

Bellek Kutusu dedi ki...

Yarın sabah erkenden gidip alırım ben merak etme, öğlene kaldık mı ezilme tehlikesi geçiririm zaten :D

sedaca dedi ki...

kutucum, sanırım bahsettiğin elbiseyi dün akşam ben de aldım :)
deli indirime girmiş mango
11,90+9,90 tl'ye pantolon ceket takım aldım, hemde penelope hatununun tasaramı falan...
şaka gibi :)
teşekkürler haber verdiğin için

Bellek Kutusu dedi ki...

Sedaca'cım, güle güle giy aldığın cicileri :) Mutlaka biliyorsundur ama yine de söyleyeyim, Kadıköy Bahariye'deki outlet'te de yüzde 70 indirim var. Ama ya sabah erkenden ya da haftaiçi git, yoksa kalabalıktan ezilme riski var! :)

PINAR dedi ki...

tezelden gidilmesi gerekliymiş...