http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Temmuz 2009 Perşembe

93.5 TL'YE SAÇINIZ NASIL HIZLI UZAR?

Rapunzel Kutu, saçlarını hızlı uzatmak isteyenler için bir öneride bulunuyor. Peruk, postiş vs'den bahsetmeyeceğim, okumaya devam edebilirsiniz! Dr. Medica Laboratuarları’nda geliştirilen Restorex adlı ürün 14 gün içinde saçı yüzde 121 daha hızlı uzattığını iddia ediyor. Şampuanın fiyatı 18.5 TL, serumu ise 75 TL'den satılıyor. İki ürünün birlikte kullanılması gerekiyor. Meraklısı deneyebilir! (Kutu'cum, sen de kırıklarını bir aldırsan diyorum, yoluk tavuk gibi dolanıp duruyorsun, iyi ki kuş gribi geçti bitti, itlaf için alıp götüreceklerdi yoksa seni!)

6 yorum:

Pinky dedi ki...

bende rapunzelim ama katlı rapunzelim :) kuaför vur deyince öldürecek diye ucundan kestirmeye korkuyorum :) katları kesiyor kesiyor bir bakmışım uçmuş saçlarım.

Bellek Kutusu dedi ki...

Katlı Rapunzelim benim :D
Ya sorma şu Kutu da kırık aldıracağım diye kaç oldu ağlayarak çıkıyor kuaförden, parmak hesabıyla kesilecek alan tarifi yapıyorum ama nafile!

Pinky dedi ki...

anlamıyorlar Kutucum parmaktan marmaktan. bozup düzeltmeye çalışıyorlar heralde :) kuaföre gitmeden 40 gün önce düşünmeye başlıyorum. Sinerji yaratmaya çalışıyorum 'süper kesecek' filan diye :) ay ne dertliymişim :) neyse bunu deneyelim bari...

Bellek Kutusu dedi ki...

Hakikaten anlamıyorlar Pinky'cim, AB'den fon alalım, kuaförlere eğitim programı başlatalım:)

gorkem dedi ki...

iste tam bugun benim isime yarayacak bisey bu...

imza: kezbansin, seni modern yapalim diyerek kandirilmis ve saclari bi avuc kalmis gorkemsan

Bellek Kutusu dedi ki...

G�rkemsan, ben de bu "Kezban" dolduru�una gelmemek i�in can�m� di�ime takan bir Kutu olsam da arada senin gibi tongaya d�m�yor de�ilim :)