http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

7 Temmuz 2009 Salı

ANA YEMEK+TATLI+SINIRSIZ KAVAKLIDERE, HESAP EŞİTTİR 30 TL


Palma d'Oro, sınırsız şarap festivalini Doluca yerine bu kez Kavaklıdere ile yapıyor. Kutu'nun takipçileri biliyor ama bilmeyenler için küçük bir hatırlatma daha yapalım. Bağdat Caddesi'nde, 2000'li yılların başına kadar Özilhan Ailesi'ne ait olan köşk Palma d'Oro adıyla restoran oldu. Burada pazar, pazartesi, salı, çarşamba ve perşembe günleri, Feliçita mönüsünden seçeceğiniz bir et, tavuk, balık, makarna veya salata ile bir tatlı ve sınırsız Kavaklıdere şarabı kişi başı 30 TL. Üstelik restoranın bahçesi de var, hem püfür püfür oturursunuz, hem şarabın ve yemeğin keyfini çıkarırsınız. "Gözüm döndü Kutu, çabuk adresi ver" diyen, şuradan tık'lasın.

2 yorum:

emel dedi ki...

Merhaba Kutu,

Blogunu bir-iki hafta önce keşfettim. Hergün mutlaka kontrol ediyorum, faydalı bir indirim falan bulurum diye:) Hafta sonu Palma d'oro daydık. Yemekler güzeldi, sınırsız şaraptan başımız döndü:) Mekan çok güzel zaten... He he sen tavsiye etmeden gitmişim yuppiiii!!!

Bellek Kutusu dedi ki...

Merhaba Emel,
Elimden geldiğince herkesin işine yarayabilecek türden haberleri paylaşmaya çalışıyorum, özellikle merak ettiğin sektör veya marka varsa söyle, ona göre gözümü kulağımı dört açayım:D
Bu arada Palma d'Oro'dan memnun kalmana sevindim, ben de bayıldım oraya:)