http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

31 Temmuz 2009 Cuma

ARA VERDİM

TRT zamanından kalma bir 'Necefli Maşrapa' koyacaktım ama Erdil Yaşaroğlu karikatürü mesaj kaygılı Kutu'nun imdadına yetişti bile:) Kutu gelecek Çarşamba'ya kadar kapalı. Enne şimdi gülecek bana biliyorum, özetle bir 'uçup' geleceğim:D
Size havalimanlarında bilgisayarımı unutma pahasına TC sınırı dışından da fırsat haberlerini duyurmak vardı ama şu sıralar sürmenaja doğru koşar adım giden Kutu'nun bilgisayardan başını kaldırıp, "10 dönüm bostan yan gel yat Osman" yapmasının zamanı geldi!
Ezcümle, ben dönene kadar kendinize iyi bakın...

Not: Kutu'cum, sen tatile gideceğine önce bir göz doktoruna git. Siyar Demircan olmasa, karikatürün altındaki kocaman Erdil Yaşaroğlu imzasını görmeyeceksin. Hala çizgileri birbirinden ayıramayıp, daha da kötüsü karikatürün altındaki imzayı görmüyorsan, bugüne kadar okuduğun Limon, Leman, Penguen ve Uykusuz'lar haram zıkkım olsun sana! Ama çok ağır oldu bu Kutu. Ben anlamam, Siyar Demircan'a teşekkür ettin mi? Ettim ettim, mahçubiyetle teşekkürümü edip, başımı öne eğdim:)

17 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

iyi tatillerrrr.
sen oradan da haberlerle gelirsin, kesin! :)

enne dedi ki...

Kutucum;
Ben de uçacağım yarın:) Bir hafta yokum ben, gelince güzel yazılarını okumaya devam...

gorkem dedi ki...

iyi tatiller Kutucum, keske benim yanima ucsan :) yine bi dahaki sefer diyelim olur mu :)

defneyleyasamak dedi ki...

Kuzen , bakalım hangimizin ucagı daha hızlı gidiyo :)

Pinky dedi ki...

Güzel güzel git gel Kutucum. İpiyi tatiller. iyi uçuşlar. Sakın geç kalma erken gel. özletme fazla :)

redsonja dedi ki...

Öyle sobeleyip kaçmak var mı kutucum? Elbet bu gidişin bir de dönüşü olacak. Onun için bu bir haftalık tatili çok iyi değerlendir ki, gelince başına gelebileceklere katlan! :)))))))))))
Çooooooook öpüyorum.
Keyifle tadını çıkar.
Seni özliycez cümle alem.

Damlo dedi ki...

eneee ben geldim sen gidiosun. olmadı şimdi cıık

ikiz bebek dedi ki...

iyi tatiller.özliyeceğiz seni.

öykününannesi dedi ki...

iyi tatilleeeer....

Deniz dedi ki...

aaaaa şimdi biz nereden haber alıcaz oradan buradan?????
Her gün alıştık valla kutudan ipuçlarına...

iyi tatiller, bol bol enerji depola :)

finans caddesi dedi ki...

İyi tatiller, benim için de bol bol gez!

Tanya's dedi ki...

Kutucum,

Güzelce dinlen de gel.

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in annesi, Enne, Görkem, Zuzen, Pinky, Red Sonja, Damlo, İkiz Bebek, Öykününannesi, Deniz, Finans Caddesi ve Tanya, hepinizi öperim. Yettim gayri, kampanyalara kaldığımız yerden devam! :D

gorkem dedi ki...

hosgeldin Kutucuuum :) pek bi sevindim, icim isindi geldin diye :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşbulduk Görkemsan:D
Ne güzel sesini duymak:)

Adsız dedi ki...

Hello !.
You re, I guess , probably curious to know how one can make real money .
There is no initial capital needed You may commense to get income with as small sum of money as 20-100 dollars.

AimTrust is what you thought of all the time
AimTrust incorporates an offshore structure with advanced asset management technologies in production and delivery of pipes for oil and gas.

It is based in Panama with offices everywhere: In USA, Canada, Cyprus.
Do you want to become a happy investor?
That`s your choice That`s what you really need!

I feel good, I started to take up income with the help of this company,
and I invite you to do the same. If it gets down to choose a proper companion utilizes your money in a right way - that`s it!.
I make 2G daily, and my first investment was 500 dollars only!
It`s easy to join , just click this link http://obirabox.servetown.com/rysafy.html
and lucky you`re! Let`s take this option together to get rid of nastiness of the life

Adsız dedi ki...

Good day, sun shines!
There have were times of troubles when I felt unhappy missing knowledge about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright stupid person.
I have never imagined that there weren't any need in big initial investment.
Now, I'm happy and lucky , I begin take up real income.
It's all about how to select a correct partner who utilizes your money in a right way - that is incorporate it in real deals, and shares the profit with me.

You may ask, if there are such firms? I have to answer the truth, YES, there are. Please get to know about one of them:
http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]