http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Temmuz 2009 Perşembe

ARİŞ'TEN 'TEK TAŞ'LIK İNDİRİM

Kutu meraklısı için duyuruyu yapıyor. Ariş'in, tek taş ürünlerinde indirim kampanyası var. Ürünlere göre indirim oranları farklılık gösterse de en ucuz tek taşın 480 TL'den başladığını söyleyebilirim. İndirimli ürünlere bakmak isteyenler, şuradan tık'lasın. (Pırlantanın uzmanı Sedaca, pırlantayla ilgili konularda onun da fikrini almakta fayda var bence. Sedaca'ya durup dururken iş çıkartayım!:)

6 yorum:

PINAR dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
PINAR dedi ki...

Kutucum yanlız karışıklık olmasın.. Seda arişte çalışmıyor

Bellek Kutusu dedi ki...

Sevgili Pınar, Seda, pırlanta işinde çalışıyor diye dedim. Hani sektörün içinden gelen biri olarak bize fikir verir mahiyetinde.

PINAR dedi ki...

yok yok pırlanta satıyor ama farklı bir şirkette. yazında arişte çalışıyor gibi algılanıyor die oyle dedim. yoksa indirimin alasını yapar kendisi :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben yazarken öyle algılamamıştım gerçi ama yine de uyarını dikkate aldım, gerekli düzeltmeyi yaptım Pınar'cım:)

sedaca dedi ki...

aaa görmemiştim ben bu postu :(
Kutucum ne zaman, ne sorarsan, ne merak edersen seve seve yanıtlarım :)
iş çıkar sen benim başıma hiç hayır demem :)