http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

30 Temmuz 2009 Perşembe

ÇAY KEYFİNİ FOTOĞRAFLA 6 BİN TL KAZAN


16. Allianz Fotoğraf Yarışması, “çay keyfi” temasıyla yola çıkıyor. Allianz, amatör ve profesyonel tüm fotoğrafseverlere açık yarışmaya siyah-beyaz ve renkli dallarda çay keyfini anlatan fotoğrafları 4 Eylül 2009’a kadar bekliyor. Amatör ve profesyonel tüm fotoğrafseverlere açık olan Allianz Fotoğraf Yarışması, siyah-beyaz ve renkli olmak üzere iki dalda gerçekleştirilecek. Her iki kategoride belirlenecek birincilere 6.000 TL ödül verilecek. Yarışmada her bir kategori için iki adet de 3.000 TL değerinde mansiyon ödülü verilecek. Allianz Fotoğraf Yarışması’nın sonuçları 26 Eylül 2009 tarihinde duyurulacak. Kuzen, Red Sonja ve Arwen Meral, size söylüyorum, blogger'lar siz anlayın!

7 yorum:

gorkem dedi ki...

benim bi tane fotografim vardi cay keyfinde, o geldi aklima, gondermesem de eve gittigim gibi bloga koyayim, herkesin cani ceksin :))

ama senin arkadas caydanlik getirmisti, rize cayi da bulmustunuz, e o zaman bi zahmet demleyiver. peki.

defneyleyasamak dedi ki...

aaa bende var bilee

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, hemen gönder fotoyu lütfen. Hiç değilse sergide yayınlanır, gider seyreder, göğsümüz kabarır gururla, bunu Karakız çekti deriz:)

Biliyorum Kuzen, Defnoş'un var çok güzel bir fotosu, aklıma o geldi zaten, hemen gönder sen de! Ödül parasıyla da bana diet cola ısmarlarsın artık:D
İmza: Fırsatçı Kutu

Haydins dedi ki...

Aa bende duseneyım yahu..

Bellek Kutusu dedi ki...

Haydins, düşünme sen de gönder lütfen:)

Pinky dedi ki...

benim bir çay ve antalya fotoğrafım var ama şimdi baktım çok alelade çekmişim. Bir daha çekerim ama :) amatörde yarışırız belki :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, olmadı burada sergileriz fotoğrafını, alternatif Kutu sergisi açarız:)
imza: Galerici Kutu