http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Temmuz 2009 Çarşamba

ÇOCUĞU OLANLAR BU POST'U OKUSUN!


Gerilim olsun diye posta 'Nı nı nı nıı' diye Jaws efekti yaparak (Ne biçim efekt bu, efektif Kutu!) girecektim ama işin geyiğinden bile korktuğum için bodoslama mevzuya giriyorum. Forum İstanbul’da, Türkiye’nin ilk dev akvaryumu Turkuazoo Eylül ayında açılıyor. Turkuazoo’ya gelenler; köpekbalıklarından dev vatoslara, deniz kaplumbağalarından ahtapotlara hatta Amazonlar’dan gelen dev tatlı su balıkları gibi dünyanın dört bir yanındaki deniz ve okyanuslardan getirilen en özel ve en egzotik deniz canlısı türlerini bir arada görebilecek. (Köpekbalığı kalsın!) Akvaryumun içinden geçen 80 metre uzunluğundaki akrilik sualtı tüneli sayesinde, sanki balıklarla yüzüyormuş gibi bir gezinti imkânı sunan Turkuazoo’da ziyaretçiler; 270 derecelik su altı görüş açısına sahip gözlem salonu ile deniz canlılarını daha yakından izleme fırsatı yakalayacak. Öğrencilere yönelik hazırlanan eğitim programları ile yıllık 100 bin öğrenciye eğitim vermeyi hedefleyen Turkuazoo, Köpekbalıklarını daha yakından görmek isteyen maceraperestlere, köpekbalıklarıyla dalış imkanı da sunuyor!
(Yok artık daha neler! Sonra köpekbalığı oramı buramı yedi diye gelmeyin bana! Ay bak yazarken bile fena oldum yine! Kutu sen köpek ve balığı birbirinden bağımsız hayvanlar olarak seviyorsun değil mi? Aynen öyle, tam üzerine daldın yüzgecini kaldır!)

5 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

kutucum,İstanbul'da nerde?
Lokasyon bilgisini daha detayli rica edeceğim.teşekkürler.

Tibet'in annesi dedi ki...

vaaay, çok iyiymiş!

bakalım Tibet köpekbalığına ne tepki verecek :)
büyük ihtimalle "aaaaa, anneeesiii, bak babık" der :P

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebek'cim, Forum İstanbul Bayrampaşa'da açılacak. Ancak ne onun ne de Turkuazoo'nun web sitesi aktif değil, o yüzden adresle ilgili bir link veremedim. Açılsın derhal duyuracağım :)

Tibet'in Annesi, der valla bu 'Pambık Prens', hatta balıklarla yüzmek bile isteyebilir, benden söylemesi :)

Deniz dedi ki...

sanırım yeşilköy'de, ama sanırım

Adsız dedi ki...

turkuazoo internet sitesi açıldı. Tam yeri bayrampaşa pratiker'in alt katı