http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Temmuz 2009 Pazar

HERKES JAMES BOND OLDU, 120 TL'LİK KALEM KAMERA PEŞİNDE KOŞTU

Bütün Türkiye James Bond oldu, görünümü kalem şeklinde olan, ses ve görüntü kaydı yapan 120 TL'lik kalem kamera peşinde koştu. Elektronik ticaret sitesi Nebbu.com'un kurucusu Muhammet Çörekci, 'Günde 150 adet sattığımızı biliyoruz. Türkiye'nin her yerinden sipariş yağdı. Gizli servis elemanlarından savcılara, akla hayale gelmedik her meslek grubundan ürüne talep oldu' dedi. Çörekci, şöyle devam etti: 'Kalem kamerayı adrese postalamamızı istemeyenler, bize saat ve yer verip, dışarıda ürünü teslim aldılar. Tıpkı casus filmlerindeki gibiydi, gözlüklü adamlar ciplerle geliyor, paketi alıp gidiyordu. Yaklaşık 10 bin adet kalem kamera satışı yaptık. Yine satışımız var ama eskisi kadar çok değil. Şimdi ürünün fiyatı da 65 TL'ye geriledi' diye konuştu. Haberin devamı için tık'ınız.

4 yorum:

Pinky dedi ki...

filmlerdeki gibi :) bende mi alsam ne yapsam? ama buraya kadar getirmeleri lazım. siyahlarıda çekerim. janti olurum :) sırf o ambiyansı yakalamak için alınır :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de okuyunca çok güldüm Pinky'cim, hadi bebeği olanlar bakıcı kontrolü için alıyordur tamam da başka ne işe yarar anlamadım vallahi :)

Tibet'in annesi dedi ki...

bana sürekli spam maili geliyor, kocanızı sevgilinizi yakalayın diye! uzaktan "kocası aldatan kadın" izlenimi veriyorum galiba!

doğru olabilir mi?! :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok hoşsun Tibet'in Annesi:D
Bana da sürekli size plastik raf kuralım ve size özel cıngıl yapalım spam'leri geliyor. Ben de mahalle bakkalı izlenimi veriyorum muhtemelen;)
İmza: Kahraman Kutu, Süpermarkete Karşı