http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Temmuz 2009 Çarşamba

KİŞİ BAŞI 50 TL'YE YARIM PANSİYON TATİL!

"Kutu, kriz bizi teğet geçmedi, hem yakın hem uygun fiyatlı tatil önerin yok mu?" diyenler için hazırlıklıyım. Kumbağ Tatil Köyü'nde; kişi başı yarım pansiyon Motel ve Sarı Blok odaları 50 TL, Çeribaşı, Çigan ve Pembe Blok odaları 60 TL, Kale odaları 75 TL. Hafta içi minimum 5 günlük konaklamalarda özel indirimler de uygulanıyor. "Nasıl gideriz yolu tarif et" diyenler, navigasyon ayarlarını yapmadan önce şuraya tık'lasın.

4 yorum:

gorkem dedi ki...

haftasonu pikniklerimizin, denizdeki cirpinislarimin adresiydi kumbag, coook uzun zaman oncelerinde. kimbilir nasil degismistir

Pinky dedi ki...

hmm çok merak ettim,güzel biryere benziyor. birgün gidersem pembe blok odaları benim olsun:)

Tibet'in annesi dedi ki...

daha dün kumbağdaki yazlık yazlık evlerin günlük kirasının 50-65TL olduğunu, iki aile tutacak olsa bayaa ekonomik olacağını konuştuk kocayla... :)
eheheh, telepatik kutu seniiii! :))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkem'cim, post'u yazarken benim de aklıma nedense hep 80'li yıllar geldi:)

Pinky'cim, bütün pembeler senin:)

Tibet'in Annesi, Bellek Kutusu Ltd olarak telepati işine de gireyim diyorum ne dersin:D Bu arada birkaç gün önce bir haber okudum, kriz nedeniyle sahibinden.com'da günlük 20 TL'ye yazlık ilanlarında patlama varmış, bir göz atın derim...