http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Temmuz 2009 Çarşamba

KOMŞUFIRIN'DA 3 TL'YE ÇITKIT!


Komşufırın, spesiyal ürünlerinden biri olan Çıtkıt’ı yeniledi. Büyütülen porsiyonu, daha bol iç malzemesi ve peynirli, sucuklu, cevizli ve tahıllı çeşitleriyle Komşufırın Çıtkıt'ın tanesi 3 TL'den satılıyor. Doruk Grubu'na bağlı Doruk Unlu Mamüller San. ve Tic. A.Ş’nin markası Komşufırın'ın, İstanbul genelinde 16 mağazası var. Sevenlerine duyurulur.
(Kutu'cum, sen seviyor musun Çıtkıt'ı? I ıhh, çok yağlı. Benim favorim içi marmelatlı kalp şeklindeki kurabiyeler. Bu arada 2 de eleştirim var: 1- Fiyatları artırdıkça artırıyorlar, hiç iyi yapmıyorlar! 2- Muffin'ları başta iyiydi, şimdi tam bir felaket, resmen tıkıs tıkıs! Sorduğunuz zaman "Her arkadaşın eli farklı, ondan böyle oluyor" deniliyor. Yahu işimi 'ele' pardon şansa bırakmak istesem gider alt komşunun kekini yerim, bu ne biçim bahane böyle! En iyisi Pinky'cim bir kurabiye zinciri açsın, bu böyle olmayacak!)

4 yorum:

Haydins dedi ki...

Bende geçen muffin alma gafletinde bulundum çok berbattı , dediğin gibi tıkıs tıkıs tam yerinde olmus :)
Bende tahıllı simitini seviyorum..

Bellek Kutusu dedi ki...

Haydins, acaba ben mi abartıyorum diyordum, demek ki hem haksız hem de yalnız değilmişim :D

Pinky dedi ki...

sen iste yeterki açarım ben. ozaman benimde haberimi yaparsın. :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Seve seve Pinky'cim :D