http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Temmuz 2009 Cumartesi

KUTU HAKKINDA ACIMASIZ GERÇEKLER 1


Kuzen sağolsun, salı günü "sobee"lediğinden beri, Kutu arpacık kumrusu gibi düşünüyordu, acaba ne yapsa diye... Baktı kurtuluş yok, çaresiz kişisel itiraf.com listesini sıralıyor. Buyurun, buradan yakın ya da bakın!
1- 12 yaşında Yunan kanalı EPT'de gördüğü andan itibaren Jon Bon Jovi'ye aşık. Dolayısıyla da rock müziğe!
2- Ancak müzik aşkı sadece dinlemeyle sınırlı. İlkokula başlamadan önce flüt, ilkokulda org dersleri aldı. En son üniversite 2'de gitar dersi almaya başladı. Ama gitar hocasıyla ders almaktan çok rock barları hillik hillik gezmekten ve çalabildiği tek parçanın 'Küçük Ayşe' ile sınırlı olması müzik kariyerinin son bulmasına neden oldu. Hala en büyük hayallerinden biri, kendi rock grubunun olması ve bas gitar çalmak! Ama yeteneği sıfırın altında seyrediyor!!!
3-Çocukken Kuzenle biraraya geldiği her tatil en güzel tatiliydi. Hele ki Silivri'de bir yaz boyunca sabahtan akşama kadar bıkmadan dinledikleri, hatta dinlemekle da kalmayıp anıra anıra söyledikleri Madonna şarkılarını hala ezbere biliyor ve o günlerine çok gülüyor.
4- Lise ikiye kadar her sabah 1 bardak soğuk Pınar Süt içti. Onun dışındaki her sütün 'inek koktuğu' iddiasını hala sürdürüyor!
5- Çocukken sırf gazoz içmek için dedesiyle kahveye giderdi. Lise 3'ten beri günde ortalama 2.5 litre kola tüketiyor. Hala midesinin delinmemesi mucize!
6- İki dedesinin de ailede en çok onu sevdiğini, bu yüzden de en güzel mirası sadece ona bıraktığını düşünüyor: Göz rengini! Ve ikisini de çok özlüyor!
7- Ortaokulu birincilikle bitirdi. Ama bu birincilikte asıl pay sahibi ders çalışma aşkından çok ergenlik sivilceleriyle Mars yüzeyine dönen yüzüyle insan içine çıkmama dürtüsüydü.
8-Üç yıl önce iş için 4 günlüğüne Afganistan'a gitmeye gönüllü oldu. Gittiği günün gecesi Kabil'de kaldığı yerin çok yakınına bir füze saldırısı gerçekleşti. Korkudan tir tir titremenin ne demek olduğunu yaşayarak öğrendi. Buna rağmen fırsatı olsa 'Ari insanların ülkesi Arianna'ya tekrar gider...
9- Karanlıktan, böceklerden ve hırsızdan korkuyor. Ama en çok sevdiklerinin ölümünü görmekten!
10- Liseyi bitirine kadar, ilkokul 3'te karne hediyesi olarak alınan pandayla uyudu! (Yuhh!)
11- Uçağa ilk bindiğinde 4 yaşındaydı. Hala uçakta ikram edilen kremalı bisküvinin tadını hatırlıyor. Havalimanlarını ve uçakları çok seviyor.
12- Orta 1'de ilk beden eğitimi dersinde iki kolunu aynı anda sallayarak yürüdüğü fark edilince acil olarak basketbol kursuna yazdırıldı. Ondan sonra tam bir sokak kedisi oldu! Ama bugün üşengeçlikten değil gezmek iki adım atmaya üşeniyor!
13- Tam bir investor ama sadece fikri olarak! Bugüne kadar tekel bayi, çinçila ve Ankara tavşanı çiftliği, Edirne ciğercisi, nevresimci, Kayseri mantıcısı açmayı düşünüyordu. En son geçtiğimiz hafta Arwen Meral'i 'Sosyal güvenlik uzmanı bürosu' açalım diye taciz ediyordu. Neyse ki akşamdan sabaha iş fikirleri değişiyor!
14- Hipertansiyonu var...
15- Sabah kahvaltısında tulumba tatlısı, sokaktan midye yiyecek kadar da şuursuz!
Eğer bıkmadan buraya kadar okuyabildiyseniz hem sizi hem kendimi tebrik ediyor ve Görkemsan ile Pinky'i Erol Taş kahkaları atarak sobeliyorum! :D

13 yorum:

Pinky dedi ki...

tebrik ediyorum Kutucum, ilk kez sobelendim mimlendim :) lakin biraz düşünmem lazım itiraflarımı..

bir de merak ettim nasıl içiyorsun 2,5 litre kolayı? Miden iyi mi? ben bir bardakta tıkanıyorum, ayda bir içiyorum. çarpıntı yapıyorda :) yaşlı gibi oldum iyice. soldan soldan geliyorlar... :)

Emre Ermin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bellek Kutusu dedi ki...

Tamam Pinky'cim, sen dilediğince düşün...:)
Gözümü açıyorum içmeye başlıyorum, akşam uyuyana kadar aralıksız içiyorum valla:(
Midem iyi (şimdilik) iyi olmasına da keşke ben de senin gibi ayda 1 içebilsem. Bu içtiğim colalar'ın yol su ve selülit olarak bana dönmesi de cabası! Asıl ben gün içinde içmezsem bana çarpıntı yapıyor! :)

Pinky dedi ki...

burdan da anlaşılıyor ki Kutucum, sen bir kolakoliksin! :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Evet Pinky'cim :) Aynen öyle valla!

gorkem dedi ki...

Kutucuuum, ben geldim, iyiyim, uzak olsak da daha cok gorusecez eminim :D

hemen de yazmaya baslayacam bu guzelim sobeyi :) sadece cenem acilinca kapanmamasindan korkuyorum :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Hiç mühim değil Görkemsan, sen yeter ki konuş:)

ozan dedi ki...

Bu 15 maddeyi çıktı alıp, başucu kaynağı olarak saklayacağım:) Bu arada kutu bünyesinde biraz sempatim varsa eğer, meğerse 11. maddedeki uçakta tanış olmamıza borçluymuşum:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Uçakla hiç ilgisi yok, seni sevmek için en az 15 şahane madde daha sıralayabilirim:)

Tibet'in annesi dedi ki...

Madde 9 konusunda sana sonuna kadar katılıyorum, bu kadar olur! ben de gitar eğitimi almaya çalışmıştım bir zamanlar, benim ki tren gelir hoş gelirle sınırlı kalmıştı :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Tatil kuşu Tibet ve Annesi de gelmiş nihayet:D
Ohh be, sizi Kutu civarlarında ne görmek ne şahane bir şey, hoşgeldiniz efendim bir daha özletmeyin kendinizi bu kadar:)

ikiz Bebek dedi ki...

süper,okurken çok eğlendim kutucum.

Tibet'in annesi dedi ki...

hoşbulduk kutucum. valla biz de sizi özledik inan!
ne menem bişeymiş şu blog işi, ilginçtir. özlediklerin de belli.
başta Görkemsan ve sen vardınız :)

bu arada şu füze saldırısı durumu cidden çok tırsaki! gene de giderim demeni tebrik ediyorum :)