http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

6 Temmuz 2009 Pazartesi

KUTU'NUN ŞANS MELEĞİNİ AÇIKLIYORUM!

Kutu, bu sabah güne Within Temptation dinleyerek başladı, bir umut belki gününü güzelleştirebilir diye... Ama işyerine gitmesiyle, değil gününün bütün bir haftanın muhteşem geçeceğini müjdeleyen kocaman bir kutuyu masasında bulması bir oldu. Yarı ağlamaklı (Malum açık sistem herkes görüyor) yarı kahkahalarla etrafı çınlatarak, güne başlamış oldu. Kutu'nun bugün çıkardığı dersleri sıralıyorum.
1- Asla asla deme James Bond Kutu! Hele ki 'Ben sevmem' hiç deme... Bundan sonra Rose deyince, benim de yüzümde güller açacak. Top List'imde Rose ilk sırada.
2- Sayısal çıkmasa da artık bundan eminim ki ben gerçekten şanslıyım! Yoksa antisosyalin bayrak taşıyanı olarak TC sınırlarını aşıp Lozan'dan harika bir dost kazanmamın başka bir açıklaması olamaz!
3- Tanya, konserde Bono'yla söyledi gerçi ama Kutu bugün bütün gün boyunca 'Beautiful Day'i söyleyecek. Verdiğimiz geçici rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Ya da dilemeyiz şarkıya devam ederiz :D
4- Görkemsan, hakikaten ben ne yaptım da senin dostluğunu kazandım?
5- Kutu, daha önce söylemişmiydim bilmiyorum ama sen gerçekten çok şanslısın! ÇOOOKK!

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Kutu,

Et et devam et...rahatsızlık yok..biraz böğürürsen daha iyi..

Bellek Kutusu dedi ki...

Tanya, sabahtan beri millette kulak bırakmadım :D
2 post yukarı bak, Barcelona yorgunu ayaklar dinlendiyse ağustos için yeni bir önerim var ;)

gorkem dedi ki...

Kutucuuuum :))
ne guzel fotograflarini koymussun, bi kere daha iste Kutucum icin en guzeli dedim :))

sen hep mutlu ol, tipki benim gibi arada bi hatirla, insana cok iyi geliyooo :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, senin dostluğun olsun yeter ki, hep mutlu olurum ben merak etme :D