http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Temmuz 2009 Pazar

LEVI'S'IN YÜZDE 50 İNDİRİMİ BAŞLADI


Levi’s® İlkbahar/Yaz koleksiyonunda koleksiyonunda yüzde 50'ye varan oranda indirim başladı. Erkekler için her sezonun favori ürünleri 506 ve 504, dar model 511 ve kargo şortlar indirime girdi bile. Genç kadınların bu yaz favorileri birbirinden oldukça farklı modelleri gösteriyor; paçaya doğru genişleyen 479, bol model 474 ve koleksiyondaki en dar modellerden biri olan 473... Bunların yanında non-denim alternatifler, atlet ve gömlekler de indirime giren ürünler arasında. (Pinky'cim sağolsun, bugün yine jestlerin en kralını yaparak, blog trafiğini, İstanbul Atatürk Hava Sahası'na dönüştürmeyi başardı. Kendisine ne teşekkür etsem az. Kutu'cum yine yürüyüşün değişti valla. Crocus13 olmasa senin şu Ekşisözlük'teki halin nice olurdu bilmiyorum:D)

6 yorum:

Pinky dedi ki...

:) hehe.. birkaç kişi daha tanıdıysa bu blogu ne mutlu bana :)

sen iyi bir sözlük takipçisisin Kutucum. Yazar mısın, kayıtlı okur mu yoksa çaylak mı? açıkla bakalım :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Canımsın Pinky'cim:)
İtiraf ediyorum, ben sadece kayıtsız okurum, ne çaylağım ne yazarım valla billa:D

Pinky dedi ki...

kayıtlı okur ol o zaman. hem belki birgün yazar olursun, hemde entryleri değerlendirebilirsin. valla ben hiç aklımda yokken oldum. ama nickini iyi seç, sonra benim gibi değiştiremiyorsun. :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, ben yeni nesil yazar almıyorlar diye biliyordum ama sözünü dinleyeceğim, en azından kayıtlı okur olacağım;)

Pinky dedi ki...

valla ben kaydolurkende almıyorlardı. sonra bir gecede herkes çaylak oldu :) ne olacağı belli olmuyor.

Bellek Kutusu dedi ki...

Tamamdır Pinky'cim, bir gece ansızın uçurulmayayım da :P