http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

7 Temmuz 2009 Salı

ÖĞRENCİYE ÖZEL 10 TL'YE TATİL


Haber Barış Soydan'dan geldi. Hatay'ın İskenderun ilçesinde Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Okuliçi Beden Eğitimi Spor ve İzcilik Dairesi Başkanlığına bağlı Uluçınar Tesisleri'nde, çeşitli illerden gelen öğrencilere 10 TL'ye tatil imkanı sağlanıyor. İlköğretim ve lise öğrencilerine yönelik sosyal, kültürel ve sportif etkinliklerle programlanmış 8 günlük tam pansiyon kamplarda, yemek ve barınma ihtiyacı ile her türlü sosyal ve kültürel etkinliğe sembolik bir rakam karşılığında ulaşılabiliyor. Türkiye genelinde Çanakkale-İntepe, Bursa-Gemlik Hasanağa, Bursa-Gemlik Karacaali, Mersin-Kapızlı, Konya-Beyşehir'deki tesislerde de yaklaşık bin öğrenicinin ilk devre tatil ve eğitim kamplarına katılabiliyor.
Not: Kutu, ailesinden ayrı ilk kez tatile gittiğinde yaş 12, mekan Çanakkale'deki İntepe Gençlik Kampı'ydı... Kutu, orada mucize kabilinden bir gerçekle karşılaşmıştı! Ankara Batıkent'te oturan ikizler Burcu ve Defne'yle... O zamana kadar hayatında hiç ikiz görmeyen Kutu için bu olay UFO görmekle eşdeğerdi! Kamp bitti, Kutu ağlaya zırlaya evine döndü. Uzun yıllar Burcu ve Defne ile mektuplaştı. Sonra iletişimleri koptu gitti. Ama Kutu, hala o mektupları saklıyor. Ve İkizbebeklerim'e bakarken, yüzünde her seferinde bir tebessüm oluşuyor. Siz de mucize görmek istiyorsanız, İkizbebeklerim'e bakın derim.

2 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

Canım benim,teşekkür ederim.
Ve biliyormusun,İskenderun'daki sanırım Arsuz du o kampta bende kaldım.Ve ne tesadüftür ki,kaldığım kampla ilgili yazı ve ikizbebeklerimi aynı yazıda birleştirmişsin.
sevgiyle sarılıyorum.teşekkürler.

Bellek Kutusu dedi ki...

İnanamıyorum gerçekten, tesadüfün böylesi:D
Üçünüzü de kocaman öperim ;)