http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

24 Temmuz 2009 Cuma

PARİS'İN İÇ ÇAMAŞIRI KRALİÇESİN'DEN NIVEA'YA ÖZEL MAKYAJ KOLEKSİYONU!

Kozmetikle ilgili mevzuları bu işlerden sorumlu blogger ve prenses olarak atadığım My Pink Candy Floss'tan izlemenizde fayda var gerçi ama yeri gelmişken bu kez duyuruyu ben yapıyorum. “Paris’in İç Çamaşırı Kraliçesi” olarak adlandırılan Chantal Thomass, Nivea için ruj, far ve allıktan oluşan özel bir koleksiyon tasarladı. Farklı tasarımlarıyla dikkat çeken koleksiyonda, bej, kırmızı, pembe, çikolata ve mürdüm renkli rujlar; açık mavi, pembe, mor ve gri renkli farlar ve pembe allıklar, içerik olarak da farklı. Bir Bellek Kutusu klasiği olarak fiyat bilgisi de veriyorum, ruj 24.40 TL, far 24.70 TL ve allık da 36.50 TL. "Çok beğendim Kutu, nereden alabilirim?" diyenler, şuraya tık'lasın.

2 yorum:

Pinky dedi ki...

geçenlerde gördüm bi dergide bende Kutucum ama daha satışını görmedim. allığın korse formundaki kutusuna bayıldım. allıkta alacaktım iyi oldu bunu çıkardıkları :) Nivea hayvanlar üzerinde deney de yapmıyor, alırız artıkın.

Bellek Kutusu dedi ki...

Gerçekten çok eğlenceliymiş allık :D
Ama asıl son cümlen çok mühim, bu yüzden gönül rahatlığıyla alabiliriz:)