http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

7 Temmuz 2009 Salı

'PARO'SU OLANA % 30 İNDİRİMLİ TATİL


Üye işyerlerinde ekstra paropuan, kampanya ve indirimler kazandıran mavi yıldız Paro, yaz tatilinde de ekstra kazanmak isteyen müşterilerine bir kampanya ile ulaşıyor. Tatillerini 29 Haziran–17 Ağustos tarihleri arasında Paro Seyahat Hattı, Setur Ofisleri veya Yetkili Acentelerinden alan parolu kart sahipleri, tek ödemede yüzde 30’a varan indirimlerden ve taksit seçeneklerinden yararlanıyor.

4 yorum:

Pinky dedi ki...

her alışverişte beni 'vohohooo' diye bağırarak korkutmalarının bedelini ödesinler bir zahmet :) güzel ama ben daha fazla kampanya istiyorum onlardan özür mahiyetinde Kutucum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hemen yetkili mercilere iletelim Pinky'cim, korkutmasınlar seni bir daha :D
Bu arada iyileşebildin mi biraz da olsa?

Pinky dedi ki...

evet korkutmasınlar, panikliyorum aldıklarımı poşetlere yerleştirirken :)

bugün biraz iyiyim Kutucum. dinleniyorum, ilaçlar uyutuyor bebekler gibi :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Aman aman iyi ol yeter :)