http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

18 Temmuz 2009 Cumartesi

PİRİNÇ SÜTÜ İÇTİNİZ Mİ? FİYATI 9,90 TL!


Sizi bilmem ama ben ilk kez duyuyorum pirinç sütünü... İnek sütünden farklı olarak laktoz içermemesinden dolayı laktoz alerjisi olanlar için de ideal bir besin kaynağı. Laktoz ve inek sütündeki kadar protein içermediği için doymuş yağ oranı çok düşük. Protein hazımsızlığı yaşayanlar ve kolesterol diyeti yapanlar için de uygun bir içecek. Provamel Pirinç Sütü 1 litrelik ambalajında satışa sunuluyor. Tavsiye edilen perakende ise fiyatı 9,90 TL.

3 yorum:

İbrahim dedi ki...

Hiç görmedim ... Denemek lazım, farklı tat sonuçta :)

Erdemir dedi ki...

Nasıl birşey ya:) hayatta içmem..

Bellek Kutusu dedi ki...

İbrahim ve Erdemir, ben de denemedim, tadının nasıl olduğunu bilmiyorum:)