http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

20 Temmuz 2009 Pazartesi

TÜRKLER EN ÇOK KAYMAKLI DONDURMA VE KAZANDİBİ YİYORMUŞ ( KUTU HARİÇ!)


Türkiye’de 140’ı aşkın şubeyle hizmet veren Özsüt, yaz aylarının en çok tercih edilen lezzetlerini açıkladı. Buna göre Türk insanı tercihini kaymaklı dondurmadan yana kullanıyor. Meyveli dondurmalar arasında çilekli dondurma, frambuazlı dondurma ve karadutlu sorbe dondurmayı tercih ediyoruz. Sütlü tatlı denildiğinde ise kazandibi ilk sırada yer alıyor. Meraklısına not, Özsüt'te 1 top dondurma 1.5 TL, dondurma cup 7 TL, kazandibi 4 TL, tavukgöğsü de 4.5 TL. (Kutu, senin tercih listen Özsüt'ün araştırma sonuçlarını doğrulamıyor ne yazık ki, her zaman ki gibi yine standart dışısın. Deve'cim ay pardon Kutu'cum senin neren doğru ki?)
Not: Bir dondurma nasıl iştah açıcı bir şekilde yenir, merak edenler, buradan tık'lasın ve post'un sonundaki video'yu seyretsin lütfen;)

6 yorum:

gorkem dedi ki...

ben anladim seni, sen serbetci hatunsun, sutlu mutlu olmuyor ama tulumba tatlisi dendi mi gozunu acar acmaz yatakta bile yersin di miiii :)
ben ise herbiseycik yerim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, sütlü tatlılara bayılırım, sadece yanmış olanlarını yiyemiyorum :) Bak tavuk göğsünü ayıla bayıla yerim ama kazandibini yiyemiyorum. Bir de kaymaklı dondurma yemek aklıma bile gelmez :)

Pinky dedi ki...

ben tatlıyla dondurma yiyemem :) kiminle yapmış özsüt bu anketi. aslında soruyorlar her sütlü tatlı isteyene 'dondurma ister misiniz?' diye.kimse hayır demiyor demekki :)

ay bu miniş çok iştahlı yiyorgerçekten. tutturamıyor ama iştahlı yani :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, Kutu'nun tatlıdan önce de, tatlıyla da, tatlıdan sonra her daim dondurma yiyebiletisi yüksektir :D

Dondurma üreticileri bence Tibet'i reklamlarına çıkarmalı ;)

Adsız dedi ki...

Kaymaklı'yı severim. Bir de Damla sakızlı olanı var, Kadırga, Assos, Cunda gibi yörelerde meşhurdur. Hele damla sakızlı fincanda pişen Türk kahavesi yok mu , mmmmmm mis mis ... Bak kutu, derim ki damla sakızlı Türk kahvesi işine girelim, bu işte para var.

B.B.S. (the kaaveci)

Bellek Kutusu dedi ki...

The Kaaveci B.B.S, Red Sonja bana Çeşme'den gelirken hediye almış damla sakızlı Türk kahvesi. Hala kıyıp da içemedim:)
Kahveyi bilmem ama sakızlı muhallebi ve dondurma işine girersek bütün sermayeyi Kutu'ya yüklemiş olursun, hepsini yerim :D
Nihoo haaa haaa
İmza: Her daim obur Kutu!