http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

1 Temmuz 2009 Çarşamba

YUNAN ADALARI 7 GECE 8 GÜN TAM PANSİYON, ÜSTELİK KİŞİ BAŞI 863 TL

Kalispera Kutu, bu ilanı görünce önce "Miyobum katarakta mı döndü?" diye telaş yaptıysa da tur şirketi VIP Turizm olunca, "Parakalo, Kutu'ya 1 bilet" diye atladı haliyle! Çünkü rotada Kos, Rodos, Nisiros, Lindos, Tilos, Kamiros, Sömbeki Adaları da vardı. Üstelik 7 gece 8 gün tam pansiyon ve 10 Temmuz'a kadar kişi başı fiyatı da 863 TL'ydi.
Ama acı gerçeği öğrendim, tüm bu gezinin konaklaması teknedeymiş meğerse! Karaya demirli narin narin sallanan (bak yazarken bile içim kötü oldu, betim benzim attı!) teknelere bakarken bile bir fena olan Kutu'ya yapılacak en büyük eziyet tam 7 gece 8 gün (yazıyla yedi gece sekiz gün!) bir teknede oradan oraya dolandırmaktır.
Haliyle, benim bu gezi programım rafa kalktı, ama sizi Kutu gibi deniz tutmuyorsa ve deniz üzerindeki her türlü aracı (Başbakan'ın oğlunun gemiciği de dahil olmak üzere!) Poseidon'dan Kaçış ve Titanik etkisi yaratmıyorsa, aklınızda bulunsun derim. "Nereden rezervasyon yaptıracağım?" diyen, buradan buyursun.
(Kutu, sen bir ara Yunanca kursuna gidiyordun, noldu? Sen küçük harfleri yazana kadar millet konuşmaya başlamıştı, yeteneksiz Kutu! Yahu kursa sırf kayınvalidesiyle (damat Yunanlı) konuşabilmek için gelen bünyeler vardı, motivasyonum bozuldu haliyle ben ne yapayım! Beceremedim demiyor da!)

5 yorum:

mermaid dedi ki...

http://www.bamtur.com/Turlar/kuzey-yunanistan-selanik1-kavala1-iskece1-3-5-oteller/9344.aspx

kutu kutu penseee şuna bak hem deniz de tutmaz:)

denizkızı.

Tibet'in annesi dedi ki...

Kutucum, ben eski Vip çalışanıyım, Ceylan Bey'e rica edeyim istersen, sana geziyi gemiyle ayarlatayım? :)

ikiz Bebek dedi ki...

Miyobum katarakta mı döndü?
bu lafına çok güldüm,sen çok yaşa emi...eğlenceli kutu.
sevgiler.

Bellek Kutusu dedi ki...

Mermaid, teşekkür ederim, ama otobüs de çok yorucu benim için :)
İmza: Konformist Kutu

Tibet'in Annesi, bana değil gemi transatlantik tahsis etseler yine de binmem. Hakkımı saklı tutsan olur mu peki? :D

İkiz Bebek; kendi kendime eğlenmek için yazıyordum, eğer fazladan bir tebessüm daha ettirebiliyorsam ne mutlu bana:)
İmza: Hem kısa hem göbekli Jr. Cem Yılmaz Kutu

slimerghost dedi ki...

Sihirli kutu, burnunun dibinde oldugum halde Yunanca kursu macerandan soz etmedin bana, oysa yavru kus bulubul gibi sakidi.