http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

4 Ağustos 2009 Salı

1 ALANA 1 BEDAVA NEREDE VAR?

DeFacto’nun avantajlı kampanyaları şimdi de 1 alana 1 ürün bedava kampanyası ile devam ediyor. DeFacto, Türkiye genelinde 50 DeFacto shop ve 370 adet corner bayi ile hizmet veren DeFacto, yurtdışındaki 5 shop mağazası ve 63 corner ile faaliyet gösteriyor.

Not: Fotoğraf DeFacto'nun kampanya fotoğrafı olup, Görkem ve sevdiceği Güven için özel olarak yayımlanmıştır. "Sizi tatile gönderemiyorum ama bir anlık bile olsa tatildeymiş gibi kendinizi iyi hissedin" diye...

6 yorum:

gorkem dedi ki...

Kutusaaaan :) oyle dusuncelisin ki, sen bi'tanesin, bi'tanesin :D sen benim karsima nasil ciktin ya :) ne yapmis olabilirim ki senin gibi melek benim de melegim oluverdi :)

imza:'benim sevgi pitirciklarimdan korkup kacma, basimin agrisi icin aldigim ilaclara ver' diyen arabesk gorkem :D

Bellek Kutusu dedi ki...

He he, Ormanda 10 Kaplan Gücü'ndeki Kutu, sevgi pıtırcıklarından korkmaz:P
Senin post'u okuyunca, utandım kendimden, "Ben tatila gidiyorum" minvalinde post yazım diye valla:(
Benimki bir özür mahiyetinde, umarım kabul olmuştur:)

Tibet'in annesi dedi ki...

Ben bi meraktayım, siz blog dışında da tanışıyor musunuz?
imza: tanışıyorsanız çok kıskanacak olan anne! :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Neredeee o günler Tibet'in Annesi... Görkemsan, bir Kutu'ya tıkla'dı, o gün bugündür yakasını bırakmıyorum, hikaye bundan ibaret:D

gorkem dedi ki...

kabul olmustur ne demek efendim, hem siz denize gitmediniz ki, di miii :)) saka bi yana Kutucum, sirayla ne de olsa boyle seyler, ben de ceylanlarla sek sek sekerken siz calisiyordunuz haril haril :)

Kim kimin birakmiyor o da ayri tabi :)

ben gelicem, Tibetin annecigini alacam, Kutuyu alacam, Pinky'e gidecez :D

Pinky dedi ki...

aaa gelin tabiii :D tatil yaptırayım size en güzelinden denizin güneşin :)