http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

12 Ağustos 2009 Çarşamba

1 BÖREK ALANA 1 BÖREK BEDAVA!


"Pizza yazacaktın elin böreğe mi kaydı Kutu?" diye sormayın, sonunda bu da oldu. Pan Börek farklı tatlarda ürettikleri börekleri http://www.epanborek.com/ internet sitesinden satışa sunuyor. Ramazan ayında geçerli olacak 1 börek alana 1 börek bedava kampanyasında isterseniz sevdiklerinizin adresini vererek bedava 2. börek siparişini buraya gönderebilirsiniz. Ya da sipariş ettiğiniz 1. su böreğini iftarda ücretsiz olarak gelen 2. böreği ise sahurda yiyebilirsiniz. Bu arada su böreklerinin, pastırmalı, ıspanaklı ve hatta çikolatalı çeşitleri de bulunuyor. Acele etmeyin sizin için fiyatları da öğrendim, onları da söylüyorum. Kutu gibi klasik su böreği düşkünleri bir kilo için 26,90 TL ödeyecek. Artı 3 TL daha fark öderseniz, böreğiniz 3 kilo olarak size gelecek. Pastırmalı su böreğinin kilosu ise 29,90 TL. Aynı şekilde artı 3 TL ile 3 kilo alabiliyorsunuz. Son olarak çikolatalı su böreğinin kilosu ise 27,90 TL. Onda da 3 kg kampanyası geçerli.
Not: Benim bildiğim Rachael Ray Damlocan, en kralından bir su böreği de yapar! Hem de en 'füzyon'undan!:)

9 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

çilolatalı olandan rica edeceğim ben :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Derhal İkiz bebek'cim:)

sinirlikebelek dedi ki...

Bende ıspanaklıdan aliyim lütfen :)çok güzel olmuş bu kampanya baya işe yarar :)

Pinky dedi ki...

çikolatalı su böreğimiii 8)

simidini yiyorumda su böreğinde düşünememiştim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ispanaklıya ben de bayılırım Sinirlikelebelek'cim:)

Pinky'cim ben de ilk kez duyuyorum çikolatalı su böreğini, ne yalan söyleyeyim:)

Tanya's dedi ki...

Ama Kutucum,

Bu post olmuş mu şimdi..hı olmuş mu?

Bellek Kutusu dedi ki...

Tanya'cım, haklısın olmadı ama ne yapayım, görünce dayanamadım:)
İmza: Kih kih kih hain Kutu!

Damlo dedi ki...

bunu kaçırmışım işte gördün mü. pııh

Bellek Kutusu dedi ki...

Hastasın bugün ondandır... Olsun mühim değil:)