http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Ağustos 2009 Çarşamba

1 LİRAYA BOTOX KAMPANYASI!


Kampanya Kraliçesi Kutu'dan günün bombası! Esteworld kuruluşunun 6. yılı nedeniyle botox, dolgu 1 TL, cilt bakımı veya podiatri (el ayak bakımı) 99 kuruş kampanyası başlattı. Esteworld'te herhangi bir estetik operasyon yaptıran müşteriler sadece 1 lira karşılığında botox veya dolgu yaptırabilecekler. Aynı zamanda Esteworld’den 450 lira ve üzeri hizmet alan müşterilerde 99 kuruşa cilt bakımı veya podiatri (el ayak bakımı) hizmeti alabilecek. 31 Ekim 2009 tarihine kadar devam edecek olan bu kampanyadan faydalanmak isteyenler 0216 / 0212 444 3 789 nolu telefondan bilgi alabilirler.

18 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

hay Allah! neremi estetik yaptırsam ki şimdi, bilemedim bak! :P

Bellek Kutusu dedi ki...

İhtiyacın yok ki;)

Tibet'in annesi dedi ki...

:)
şaka bir yana burnuma yaptırsam hiç fena olmazdı... :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de liposuction istiyorum!:D

gorkem dedi ki...

gercekten de gunun bombasiymis bu Kutucum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Gördüğün gibi Görkemsan, kampanyada sınır tanımayan blogger oldum:D

çınar dedi ki...

VALLAHİ YAŞADIĞIM YERDE MAĞAZA OLMADIĞI İÇİN İNDİRİMLERİ TAKİP ETMEK ÇOK ZOR OLUYORDU SAYENDE HEM İNDİRİMLERİ TAKİP EDİP HEMDE MAĞAZALARI TAKİP EDEBİLİYORUM.TEŞEKKÜRLER

Bellek Kutusu dedi ki...

Rica ederim Çınar, Kutu'nun işine yaramasına çok sevindim.

nothing dedi ki...

süpermiş:) neremize bişey yaptırsak acep ;)

Pinky dedi ki...

ayy süper:D ama cilt bakımı için :) 99 kuruuş bedavadan ucuz :)

Damlo dedi ki...

hayoooorrr! bugünler de gelmesin :(:(

Bellek Kutusu dedi ki...

Nothing, insanın zorla aklını çeliyor bu kampanya:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, önce 450 TL'lik bir hizmet alacaksın, ondan sonra 99 kuruşa cilt bakımı yaptıracaksın;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hayırdır inşallah Damlocan?:)

Damlo dedi ki...

botoks yaptırmak istemooorum :D:D yaşlanmıım ben :Pp

Bellek Kutusu dedi ki...

Don't panic, senin yaşlanmana daha çoookkkkkkk var Damlocanım:)

Pinky dedi ki...

direk ucuz olanı görüyorum :D

Deniz dedi ki...

şaka gibi, ben de dün Bambi'de 10 milyona terlik buldum diye sevinmiştim:))))