http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Ağustos 2009 Çarşamba

103.5 TL'YE LEPİSKA GİBİ SAÇLARIN OLSUN

Eğer Bellek Kutusu gibi doğuştan mısır püskülü saçlara sahip değilseniz ve düz saç moda olunca her sabahın köründe kuaföre taşınmak istemiyorsanız, çaresi var. Fönsan tarafından Türkiye'ye getirilen, Alman markası Wigo Saç Düzleştiricisi'nin 230 dereceye kadar 10 farklı ısı ayar sistemi var. Hem profesyonel hem de amatör kullanıma uygun olarak tasarlanan Wigo Saç Düzleştiricisi'nin 24 ay garantisi bulunuyor ve fiyatı da 103,55 TL. Blog'taki fotoğraf Pinky için özel olarak pembe seçilmiş olup, ürünün farklı renkleri de mevcuttur.

6 yorum:

Damlo dedi ki...

hiiee not düşelim ama, her gün yaparsak saçlarımızın kırılıp mahvolacağını. yoksa bu kırmıor mu??

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlo, onu da iyice bir öğrenmek lazım haklısın... Garantiyi falan sorduk, en önemli mevzuyu atlamışım tüh!

PINAR dedi ki...

ben şiddetle Philips SalonStraight Pro XL diyorum. Isısı ayarlanabilir ve saçları kırmıyor. 70cm civarında uzunluğu olan saçlarım dümdüz olmakta

Bellek Kutusu dedi ki...

Hemennn notumuzu aldık Pınar;)

Pinky dedi ki...

Tüh yaa bizde yeni aldık.. Erkek kardeşime :) bilseydim pembeli olanlarının çıkacağını bunu alırdım tabikidee :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, çok güldürdün beni:D