http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Ağustos 2009 Perşembe

139 TL'YE LEVI'S DENIM CEKET!

Aslında bu mevzular Kristal Küre'nin ilgi alanına giriyor ama işin içine de Twilight girdi mi hiç affetmedim, hemen yazdım. Levi's'ın denim ceketleri yine moda oldu. Scarlett Johannson, Michelle Williams, Sienna Miller, Miranda Kerr, Drew Barrymore, Jennifer Aniston, Kim Kardashian, Rachel Bilson, Twilight yıldızı Kristen Stewart da Levi's'ın müdavimlerinden. Fiyatı 139 TL. Sonbaharda aklınızda bulunsun.

5 yorum:

Damlo dedi ki...

uff çok tatlı ve her zaman giyilebilecek bi şi; ama çook pahalı :(

ikiz Bebek dedi ki...

benimde ihtiyacım var,benim montu yeğenim kaptı :),kapşonlu idi.

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlo'can, dert etme, ucuzunu buluruz sana...

İkiz Bebek'cim, hem denim hem kapşonlu, yeğen haklı ben de olsam ben de hiç affetmez kapardım:D

Damlo dedi ki...

kulağında olsun o zaman kutusannn

Adsız dedi ki...

denimin rafa çıkana kadar geçirdiği süreçleri görme fırsatınız olsa kumaşlarla fiyat kıyaslamasına girmezdiniz... bence 139 çok uygun bir fiyat :)