http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

12 Ağustos 2009 Çarşamba

2 BİN 800 TL'YE EVDE VÜCUT GELİŞTİR


Bu post başlıktan da anlaşılacağı üzere sadece erkekleri ilgilendiriyor. Ev tipi tek kişilik çalışma istasyonu BIO FORCE İnterspor tarafından Türkiye'ye getiriliyor. Kaydırmalı kilit sistemi, çalışma anında pozisyon değiştirmeyi sağlayan 'quick chance overs' makara sisteminin kullanım kolaylığı dikkat çekiyor. Ayrıca hızlı ve kolayca ağırlık değiştirmek de mümkün. Fiyatı 2 bin 800 TL. Sportif bünyelere duyurulur!

6 yorum:

Pinky dedi ki...

komşumuz başka bir markanın almıştı bu fiyata. güzel birşey birsürü çalışma yapılıyor üstünde :) spor salonuna gitmekten kurtuldu ama birdaha hiçbir güç bana o hareketleri yaptıramaz, spor salonuna da gitmem bir daha :) en iyisi yüzmek :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, ben de eve power plate mi alsam diye düşünüyorum şu sıralarda, hani titreyip kendime gelmem babında:D

Tanya's dedi ki...

Tamda six pack yapayım diyordum dün gece...

Pinky dedi ki...

hıh power plate güzel bak Kutucum :) ondan al o bayan kasları için sanki :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Tanya, bak Kutu'nun içine doğmuş:P

Pinky'cim, ben bir gazla başlıyorum, 3 gün sonra pes edip bırakıyorum.

Pinky dedi ki...

Sonra alet kıyafet askısına dönüşüyor :)