http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Ağustos 2009 Perşembe

200 TL HARCAYANA 20 TL BONUS VAR

Bonus Card, 3 Ağustos’ta başlayan “Her hafta 500.000 TL Bonus” kampanyasıyla, 10-16, 17-23 ve 24-30 Ağustos haftalarında, toplam 200 TL ve üzeri harcama yapan ilk 25.000 kişiye 20 TL Bonus kazanma fırsatı sunuyor. Kampanyadan yararlanmak için, Bonus Card ile toplam 200 TL harcamaya ulaşıldığında, KAMPANYA yazarak boşluk bırakıldıktan sonra harcama yapılan kartın son 6 hanesini 3340’a SMS ile göndermek yeterli oluyor. Kampanyaya katılabilmek için SMS gönderilen GSM numarasının Garanti Bankası’nda kayıtlı olması gerekiyor. Ticari kartlar ve Garanti dışındaki bankaların Bonus Card’ları kampanyadan yararlanamıyor.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bonus bu şekilde 200 tl harcamaya 20 tl hediye vermeme yada halkı kandırarak sms göndermeye mecbur ederek kandırmaca oyunların peşindedir. kazıkçı garanti bankasının ta kendisidir.

Adsız dedi ki...

ben de harcama yaptım gönderdim.. ama nafile palavra.. ne 20 tl bonus ne başka birşey.. kardeşim 25000 kişiden biri de biz olmadık mı beeee

Adsız dedi ki...

ben de arkadaşım da 200 tl harcadık ve msj gönderdik..ikimiz de 20 tl kazandık..bonus program ortaklarından harcama yapmak gerekiyor bonusu kazanabilmek için, yani ödeme bonus pos cihazından yapılmalı..

Adsız dedi ki...

ben 200tl harcadım 20tl bonus göremedim tam 8konterim gitti bunun icin yazık ya yalan konusmasınlar verdikleri 1tl bonus

Adsız dedi ki...

Bana geldi geçen gün ilk başvurumda ama merak ettiğim bu bonusu kullanmak için bir süre var mı bi yerlerde göremedim.