http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

20 Ağustos 2009 Perşembe

2.5 LİTRELİK COLA TURKA ALANA İSTER ÇAMLICA İSTER ALBÜM HEDİYE

Cola Turka 2.5 litre altın kapaklarından 2 adet getiren herkese Çamlıca Portakallı 2.5 litre hediye edilecek. Kampanya 1 Aralık 2009 tarihine kadar sürecek. Ayrıca Cola Turka ve Avrupa Müzik ortak çalışmasıyla kurulan Alaturka grubunun, "Direklerarası Ramazan Şarkıları" albümü, Cola Turka tüketicisiyle buluşacak. Albüm, tüm süper marketlerde, Cola Turka tüketicisine 2 adet 2.5 litre Cola Turka karşılığı bedelsiz olarak hediye edilecek.

6 yorum:

Damlo dedi ki...

damloo aside karşı. kampanya başlaticiiim :D:D

Bellek Kutusu dedi ki...

O değil de sen "Kutu günde 2.5 litre diet cola içmeyi bıraksın" kampanyası düzenler misin lütfen Damlocan'ım:D

Damlo dedi ki...

hehe başıma gelmişti 4 yıl önce. su bile içmiodum. ablamla 2şer litre diet cola. o günlerde bi kızdım kendime. aha da ağzıma sürmüorum.

hemmen başlatıoruuum ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben öyle kendime kızıyorum ama hemen barışıyorum, başka birşey bulmak lazım:)

Damlo dedi ki...

haha dur selülit ile ilgili bi pozt çızıttırayım hemmen ben :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Gayet pişkinim o konuda Damlocan, başka bir şey bulmalısın:D