http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Ağustos 2009 Perşembe

3 KAPAK GETİR 2 LİTREYİ GÖTÜR

Coca-Cola 05 Ekim 2009 tarihine kadar devam edecek “Sadece 3 kapağa, 2 litre bedava” kampanyası başlatıyor. Promosyonlu 2.5 litrelik Coca-Cola ya da Fanta PET şişe ürünlerinden altın renkli üç kapak toplayan herkes, kampanyaya katılan satış noktalarından 2 litrelik Coca-Cola ya da Fanta PET şişe ürünlerinden dilediği birine ücretsiz olarak sahip oluyor. Promosyon kurallarının tümü promosyonlu 2,5 litrelik Coca-Cola ve Fanta PET şişe ürün etiketlerinde belirtiliyor.

6 yorum:

Pinky dedi ki...

buna en çok sen sevinmişsindir heralde Kutucum :) bedava kola baldan tatlıdır :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bana uymuyor Pinky'cim, ben diet cola içebiliyorum sadece, 2 litrelik diet-cola yok ne yazık ki. Kaçırdım yani:)

Pinky dedi ki...

aa tüh duyuralım yapsınlar bir zahmet.. :) bende diet içerim içersem ayda yılda :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ah Pinky'cim, ben de senin gibi ayda yılda 1 kez içtiğimi görebilecek miyim günün birinde çok merak ediyorum:)

Pinky dedi ki...

eskiden içiyordum ( hergün bir bardak :) )sonra zarar vermeye başadı kafein, bırakış o bırakış :) darısı başına canım..

Bellek Kutusu dedi ki...

Saol Pinky'cim:) Çok da seviyorum bu mereti, tüh!
İmza: Müstehak o zaman sana o selülitler Kutu