http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Ağustos 2009 Pazar

399 TL'YE CASIO FOTOĞRAF MAKİNESİ

Yıldız Bilişim Grubu Şirketleri’nden Mersa Sistem’in distribütörlüğünü yürüttüğü Casio’nun Exilim serisindeki Z2, KDV dahil 399 TL'den satılıyor. 12.1 megapiksel çözünürlük, 3x optik ve 4x dijital zoom'un yanı sıra 2.7 inç büyüklüğünde geniş parlak LCD ekran barındırıyor. Yüz algılama teknolojisinin yanı sıra YouTube Capture modunu da üzerinde barındıran Z2, AntiShake DSP özelliğiyle bulanık fotoğraf sonuçlarına son veriyor. Tek şarj ile kullanıcısına 210 adet fotoğraf çekmesine imkan tanıyan ürün, 23 adet “Best Shot” hazır çekim modu bulunan Z2'nin siyah ve mavi renkleri de bulunuyor. (Kutu'cum, Pinky için mi bu rengi koydun yoksa? Elbette, daima, her zaman:)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

tüh tamda parasız anıma geldi:)

Pinky dedi ki...

:) ay çok şirin bu Kutucum. Çok naziksinsin Nazik Kutu :)

Damlo dedi ki...

biraz da manual foto makinesi araştırsan kutu :D

gorkem dedi ki...

ben de bayildim, hem de makine de ne kadar zarif di mi. tam pinky icinmis :) gule gule kullan sekerim ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Adsız,
Kısmet değilmiş diyelim:)

Rica ederim Pinky'cim, sen beğen yeter ki:)

Damlocan'ım bakayım bakmasına da mevzudan pek anlamıyorum, ama sorup soruşturacağım senin için merak etme;)

Görkemsan, ben de görür görmez, tam da Pinky'ciğime göre dedim zaten:)