http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

18 Ağustos 2009 Salı

475 TL'YE 1 GÜNDE NASIL ŞARJ OLUNUR?

Eğer, "Uzun bir tatile çıkmaya vakit yok, iş çok, şöyle kısa bir değişikliğe ihtiyacım var, buna da bütçe ayırabilirim" diyorsanız, bu post'u okumanız da fayda var. Richmond Nua Wellness-Spa yoğun iş temposunda dinlenmeye zaman ayıramayanlar için 1 günlük bir paketle yenilenme fırsatı sunuyor Kan sirkülasyonunu arttırarak, kas ağrılarını ve gerginliği azaltan ve stresten arınmanızı sağlayan İsveç Masajı veya farklı doğal yağlar ile uygulanan dinlendirici ve enerji verici etkisi olan Aroma Terapi Masajı, endişe ve stresten uzaklaşıp, fiziksel ve duygusal rahatlama ile pozitif olmanızı sağlayan 30 dakikalık meditasyon ve spa kullanımını içeren Quickrest paketinin fiyatı (kahvaltı dahil, oda konaklama) 475 TL'den başlıyor.

5 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum,Richmond Nua Wellness-Spa bayaa güzelmiş,giden arkadaşlar tavsiye ediyor.

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebek'cim, çikolata masajı falan varmış ya şaka gibi:) Kaşısındaki Güral Sapanca'da ise bal, süt ve şarap masajı yapılıyor, inanılır gibi değil:D

enne dedi ki...

475 TL'ye 2 kişi Bozcaada'da haftasonu tatili yapabilir. Bence bu daha şahane bir yenilenme fırsatı olurdu, ah, ah!

Bellek Kutusu dedi ki...

Ennecim, ben hiç görmedim Bozcaada'yı, gitmeyi çok istiyorum...

enne dedi ki...

Kutucum;
ben de görmedim:) En kısa zamanda çocuklar olmadan kocamla gidip hafta sonu kalma hayalleri kuruyorum.