http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Ağustos 2009 Perşembe

49.95 TL'YE EVDE MILKSHAKE YAPIN

Kutu ilk kez çilekli milkshake içtiğinde 13 yaşındaydı. O gün bugündür çilekli milkshake'in hastası. Defne'nin Annesi salı günü Kutu'ya Caffe Nero'da şahane bir çilekli milkshake ısmarladı. Kutu gibi şanslı olmayanlar, kendi milkshake'lerini evde kendileri yapabilirler. Nasıl mı? Tchibo, 26 Ağustos'tan itibaren mutfakta zaman geçirmeyi sevenler, evini dekore edenler, mutfağını yenileyenler, kendini ve sevdiklerini mutlu etmek isteyenler; "Renkli Lezzetler" temasını başlattı. "Renkli Lezzetler" temasında Amerikan servisi seti, muhafaza kutuları, ekmek sepeti, çay kutusu, ananas dilimleyici, milkshake mikseri, yumurta tavası, çay filtresi, kek kalıbı (Pınar'cım bak bu sana göre:), margarin kabı, pasta bıçak seti, renkli sandalye minderleri gibi ürünler bulunuyor. Unutmadan, milkshake mikserinin fiyatı 49.95 TL. İnternetten sipariş vermek isteyenler tık'lasın.

11 yorum:

Damlo dedi ki...

yım ym ymmy mmm

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu sevme efekti mi Damlocan:D

ikiz Bebek dedi ki...

tchibonun bu temasından bende kedili zamanlayıcıda sipariş ettim :),bu çırpıcıyada baktım baktım baktım,yok demiştim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebek'cim, daha ucuzu buluruz nasılsa, Kutu bunun için var;)

Pinky dedi ki...

bende bayıldım görünce katalogda. ama pahalı geldi banada. sen araştır Kutucum, bulursun sen ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

To do list'e bunu da ekledim Pinky'cim;)

Damlo dedi ki...

ebeeet sevme hatta zevkten ölme efekti :D

yım yımmm ymmmm

defneyleyasamak dedi ki...

Tchibo sen bizim herseyimizsin!!!

Bellek Kutusu dedi ki...

Zuzenn buraya, yumruk havaya!!!:)

PINAR dedi ki...

:) kutucum ondan var bende hemde set olaraktan.. ben milkshake karıştırıcısını beğendiydim fakat süt içmem (cinsmiyim neyim¿)bu ürünün mikser olanını isiyorum Kitchen Aid :) daa biraz!! pahalı ama biraz!!

Bellek Kutusu dedi ki...

Pınar'cım ya naptın sen böyle, Rachael Ray'de bile yok set olaraktan:D
E onu da yazalım bir köşeye ucuzunu bulunca, duyuralım hemen;)