http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Ağustos 2009 Cumartesi

5.75 TL'YE 'TURŞUKUR'MA ZAMANI

Neşeli Günler'in ve turşunun hastası olan Kutu'dan pratik bir öneri: Turşukur! Kolay ve hazır turşuluk sirkeli salamura olan Kemal Kükrer Turşukur’un tuz ve yüzde 100 üzüm sirkesi oranları turşunuzun leziz ve dayanıklı olmasını sağlıyor. 5 litrelik kavanoz içine yaklaşık 2.5 kilogram taze turşuluk sebze üzerini kapatacak kadar yaklaşık 2,5-3 litre Turşukur ilave ediliyor. Işık almayacak şekilde ve uygun ortam sıcaklığına göre turşunuz 10-15 günde hazır hale geliyor. Kemal Kükrer Turşukur’u ev yapımı diğer turşulardan farklı kılan yanı, uygun koşullarda en az 3 yıl özellikleri bozulmadan saklanabiliyor olması. Ayrıca Kemal Kükrer Turşukur’un etiketinde turşukur ve turşu yapımı bilgisi detaylı olarak veriliyor. Fiyatı 5.75 TL. Son olarak, Kutu gibi Neşeli Günler fanatiklerine soralım: İyi turşu limonla mı yapılır sirkeyle mi?:)

6 yorum:

gorkem dedi ki...

ben de neseli gunler fanatigiyim ama limonla mi sirkeyle mi daha guzel olur bilemem, ben sadece bardaktaki tursulari supurup suyunu icmesini bilerim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de senin gibiyim Görkemsan, sadece yemesini biliyorum:)

Pinky dedi ki...

bizde hep bundan alırız turşu kurmak için. güzel olur içine sirke koyuyorsun. sirkeli güzel demekki :)

ıspartada süper turşu suyu satarlar. ay canımçekti. gidiyim turşu yiyeyim. :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok yeme Pinky'cim, tansiyon yükseltiyor ona göre.
İmza: Hipertansiyon Nine Kutu

Pinky dedi ki...

jalapeno yedim yandım, geldim. :D

Bellek Kutusu dedi ki...

allaahhh bayıırım jalapeno'ya!:D
imza: Meksikalı Kutu