http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

7 Ağustos 2009 Cuma

59 TL'YE JANSPORT ÇANTA AL, SIRTINDAKİ AĞIRLIĞI YÜZDE 50 DAHA AZ HİSSET

Kutu, "Malum yaz, birkaç günlük tatil kaçamakları kadar sağa sola giderken lüzumlu ve lüzumsuz ne varsa tıkabileceğim türden çantaya ihtiyacım var" diyenlere JanSport'u önerelim. Neden mi? Çünkü defter, kitap, kenarlarının kıvrılmasını önleyici özel koruyucuları, ekstra güvenlik fermuarı, laptop ve ipod bölmelerinin yanı sıra omuz askılarında kullanılan ve sırttaki ağırlığı % 50 daha az hissetmeyi sağlayan Airlift teknolojisi var. Hele ki Kutu gibi elinize geçen her şeyi çantaya tıkıp, ondan sonra da 'offlayıp pufluyor'sanız o zaman aklınızda bulunsun. Fiyatları 59-159 TL arasında değişiyor. "Yok eğer ben Superman'im her bir şeyi taşırım" diyorsanız, söyleyecek lafım yok. (Kutu, bak Superman dedin aklıma geldi, sen hiç Clark Kent'in bebeklik fotosunu -header'daki soldan 3. foto- gördün mü? Gördüm bayıldım:)

6 yorum:

Pinky dedi ki...

Güzelmiş çanta,pembe kalpleride güzel :)

ay ne şirinmiş Clark bebekken :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Düğün kuşu geldin mi yoksa?:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yeşil rengi de vardı, senin için pembesini koydum Pinky'cim:)

Pinky dedi ki...

geldim geldim. balkabağına dönüşmeden geldim :)

ah beni de düşünürmüüş ,pembesini koyarmıış :) teşekkür ederim Kutucuum. Damardan giriyorsun :) mesela o pembe saç düzleştiriciyi unutamıyorum hala :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Olur mu ya sen prensessin ne balkabağı allasen:)
He he he o pembe saç düzleştirici ama tam sana göreydi Pinky'cim, koymasam olmazdı valla:)

Pinky dedi ki...

doğru, pardon unutuyorum bazen prenses olduğumu :)

Vallahi tam benlik ama siyah bi nano mano bişey aldık yeni. içime oturdu bunu görünce:) neyse kendime alırsam ilerde aklımda :)