http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Ağustos 2009 Salı

60 TL'YE MİDENİZ BAYRAM ETSİN

Tatlı gördüğünde gözüne ışık tutulmuş tavşandan farklı olmayan Kutu'dan ağzınızı tatlandıracak bir öneri. Swiss Gourmet'nin hazırladığı sade ve likörlü truffle’lar, vişneli, kestaneli, hindistan cevizli, kahveli, karamel, badem ezmeli, cevizli, sütlü çikolatalar, limonlu, mangolu ve böğürtlenli renkli çikolatalar ve lokumlar bayramda sizi bekliyor. "Kutu fiyatları söylemeyi unuttun?" diyenler heyecan yapmasın, söylüyorum. İncir dolma (500 gr) 26 TL, kayısı dolma 30 TL, sakızlı lokum 60 TL, güllü lokum 60 TL, cezerye 65 TL, fıstıklı cezerye 70 TL. Ayrıntılı bilgi şu (212) 326 11 00– 3380/5266 numaradan alınabilir.

11 yorum:

Damlo dedi ki...

enemmm du hele açım zaten. gözüm döndüü

böyle lezzetli şeyleri gece 12den sonra mı veriosun yayına. sansür yiyen maret sucuk gibin :D:D çocuukların canı çekiomuş yaa ya

Pinky dedi ki...

hipnoza uğradım çeşitleri okurken. gözlerim kamaştı :)

ikizbebek dedi ki...

Kutu Kutucum diyete girdiğimin ilk sabahı,bu bana yapılır mı:)

sinirlikebelek dedi ki...

Önüme bir kutu verseler hepsini yerim heralde :)

finans caddesi dedi ki...

Allahım tatlı görünce dayanamıyorum, ne olur beni baştan yarat:))

Damlo dedi ki...

şimdi tekrar baktım da gündüz de sansür yesin bu reklam :D:D

Tibet'in annesi dedi ki...

Kutu kutu söyle bana, zayıflamak için ne var bu camiada? :P

Pinky dedi ki...

Kutucum firardasın bugün. Çukulata dedin kaçtın. bizi bu manzarayla bıraktın :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlo'can, sabah erken kalkamıyorum, o yüzden geceden koyuyorum ki okuyucularım uyanır uyanmaz yeni post bulsun diye, yoksa başka bir kastım yok valla billa:)
Pinky'cim, renkleri bile beni benden aldı:)
Gününüz renkli başlasın istedim İkiz Bebek'cim:)
Sinirli Kelebek'cim, al benden de o kadar!
Finans Caddesi, böğürtlenli magnum yiyelim deyince, yan çiziyorsun ama!;)
Ahh ahh Tibet'in annesi, yok valla bütün güzel şeyler 'kötü':D
Pinky'cim, bilgisayarım dağıldı, daha yeni kavuşabildim, teknik aksaklık anlayacağın:(

Pinky dedi ki...

geçmiş olsun Kutucum bilgisayarına :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Tam geçmedi Pinky'cim, yenisini almak farz oldu! Sinir oluyorum böyle son dakika gollerine valla, bildiğin gibi değil:(
İmza: Bütün gün bilgisayarından uzak kalmış sinir stres sahibi Kutu