http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

25 Ağustos 2009 Salı

68 TL'YE AYAĞINIZA DETOKS YAPIN!

Ayaklarımızda yaklaşık 60 adet sinir ve 7000 adet sinir ucu olduğunu biliyor muydunuz? İşte bundan yola çıkan Bodytox® size özel detox patchleri hazırlamış. Gece yatmadan ayağınızın altına yapıştırdığınız Bodytox Ayak patchleri, içindeki bitki özleri ve mineraller sayesinde, sizi stresli, mutsuz ve yorgun hale getiren, vücudunuzda birikmiş olan toksinleri çekerek güne daha zinde, daha enerjik ve daha mutlu başlamamızı sağlıyor. İlk günlerde gece yapıştırmadan önce bembeyaz olan patchler, sabah kalktığınızda vücudunuzda ne kadar çok toksin olduğuyla doğru orantılı olarak kahverengi, yeşil veya siyah çıkıyor. Çıkan toksin miktarı azaldıkça, ilerleyen günlerde patch'ler alacalı ve daha açık renk çıkmaya başlıyor. Eczanelerde satılan Bodytox ayak patchlerinin fiyatı 68 TL. Baştan ayağa detoks yaptırmak isteyenlere duyurulur... (Kutu'cum ortadan kayboldun yine... Görkemsan'ın ilham perisi kaçmış, onu yakalamaya gittim, döneceğim!)

11 yorum:

Damlo dedi ki...

ayak fecii önemli yahu. ayağımda bi yara var bi türlü geçmedi. sürekli yerde iyileşmeye fırsatı olmoor. öyle de dert yandım.

ama bayağı iyi bişeye benzior. çıkan renk de ne kadar işe yaradığının kanıtıymış zaten

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlocan'ım, sen ilk fırsatta bir doktora görün derim naçizane, korkutmak gibi olmasın iyileşmeyen yara şeker vs gibi hastalıkların habercisi olabilir, ihmal etme pls.
İmza: Hastalık hastası Kutu!

Damlo dedi ki...

yook yok fazlasıyla sağlıkçı bi aildenemim merak etme kutu. sağım solum doktor heşmireee ve ailede diabet bilinen bi hastalık ve pimririkli bi anne. daha sayayım mı. değilim diabet değilimmmmmmmm :D:D

yani şu ana kadar ;)

hamiş: ayağımdaki kabukla oynadım o da derin açıldı falan fülün işte. pis kızım ben :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Aman allah korusun... Çekeceğim kulağını, koparma kabuklarını!:D

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

güzel bi şey gibi bu. deneyen varsa haber versin :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kristal Küre'cim, bütün gün çim suyu içmekten daha kolay gibi gözüküyor bu:)

Pinky dedi ki...

hehe ben de çim ekecektim tam Kutucum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çim ek ama suyunu içme Pinky'cim:)

Pinky dedi ki...

buğday çimi bulmuş almış teyzem aktardan :D onu ekip, kesip, sıkıp, içsem olmaz mı ki Kutucum?

Bellek Kutusu dedi ki...

Olur tabi Pinky'cim de tadı nasıl olur onu bilemiyorum işte:D

Pinky dedi ki...

:) heheh bende bilmiyorum :D