http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Ağustos 2009 Cumartesi

99 TL'YE KESİNTİSİZ ROMANTİZM!


"Küvette, jakuzide, havuzda ya da balkonda romantizm yapacağım, ama rüzgarda sönen veya eriyip etrafa akan mum istemiyorum" diyenlerdenseniz o halde AquaLight tam da size hitap ediyor. Philips’in yeni dekoratif aydınlatma ürünü AquaLight, balkon, bahçe, teras, banyo, oturma odası, spa merkezi, havuz gibi pek çok alanda gerçek mum ışığı görünümünü ve sıcaklığını sunuyor. Uzun ömürlü LED teknolojisi ile üretilen AquaLight, 10 saat şarj ile 20 saate kadar kesintisiz kullanım sağlıyor. 3’lü setler halinde satılan Philips AquaLight, sallayarak açılıp kapatılabiliyor. Kablosuz olma özelliğiyle arzu edilen her alanda rahatlıkla kullanılabilen AquaLight, yangın riski taşımıyor, rüzgardan etkilenmiyor ve ısı yaymıyor. 3'lü Philips AquaLight setlerin fiyatı 99 TL.

7 yorum:

gorkem dedi ki...

Kutucum, bu da cok guzelmis, bi de Philips LivingColors diye bisey var o da muthis, jakuzisi ve havuzu olmayanlar icin ;))

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu sizin Lozan'daki balkona iyi gider Görkemsan, yaz bir kenara;)

Pinky dedi ki...

çok güzelmiş. her eve lazım. sahiden balkon sefası için güzel olur.

şimdi aklıma geçen günkü kına gecesinde tam kına yakılacakken klimanın gazabına uğrayan mumlar geldi çok güldüm :D hep söndü karanlıkta yaktılar :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Red Bull Cliff Diving kahramanı da gelmiş yaşasın:)
He he çok komik Pinky'cim, millet sürekli mumları yakmaktan ağlama moduna bile girememişir:)

Pinky dedi ki...

şimdi hazırlıyorum resimleri. :)

evet kızcağız gülmekten ağlayamadı :)

Damlo dedi ki...

mum gibi mum isterim ben. eriyip aksın mümkünse. aciyip eğleniorum ben :)

kafayı sıyırmış damlocan :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Tamam Damlo'can ben sana en eriyip giden yanar dönerli mumları alacam:)
İmza: Mumları eriyen kendi bir türlü mum gibi eriyemeyen Kutu!