http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

21 Ağustos 2009 Cuma

AVRUPA'YA GİDİŞ DÖNÜŞ 111 EURO!

Göçmen Kutu'nun, Eylül sonuna kadar ABD'ye giriş yapması gerekiyor. Müdüre "New York'ta iş yok mu? Hiç değilse uçak biletim bedavaya gelsin" diye sordum, bana THY'nin bu kampanyasını gönderdi:) THY'nin kampanyası ile 01-30 Eylül 2009 tarihleri arasında ekonomi sınıfta gidiş-dönüş 111 euro (vergi ve harçlar hariç), business sınıfta gidiş-dönüş 333 euro'dan (vergi ve harçlar hariç) başlayan fiyatlarla seyahat edilebilecek. Kampanya dahilinde, İstanbul’dan 01-07 Eylül Kazablanka, Tel Aviv, Abu Dabi, 08-14 Eylül Amman, Nice, Berlin, 15-21 Eylül Beyrut, Stokholm, Frankfurt, 22-30 Eylül Kişinev, Göteborg ve Hannover’e uçuş gerçekleştirilebilecek. Ayrıca 01-07 Eylül Lagos, 08-14 Eylül Singapur ve Cakarta, 15-21 Eylül Bangkok, 22-30 Eylül New York olmak üzere uzun hatlarda da gidiş-dönüş 333 euro'dan (vergi ve harçlar hariç) başlayan fiyatlarla haftanın hatları kampanyasından yararlanılabilecek. Kutu gibi ucuza bilet arayanların aklında bulunsun!

8 yorum:

gorkem dedi ki...

Kutucuum, ama bu fiyatlarla artik gelseniz diyoruuum!!

gorkem dedi ki...

bu fikir aklimda bulunsun, bavulumu kaybedersem ben de boyle yapacam :) hem cok da zevkliymis baksana :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Eninde sonunda sana bir sürpriz yapacağım Görkemsan merak etme:)
Ya karikatüre öldüm gülmekten:)))) Bu en son gittiğim tatilde bavulum çıkmayınca, deli gibi havalimanında koşturup durdum, bir daha kaybolursa, aynısını yapacağım valla:D

Pinky dedi ki...

hahaha:) ayy çok komik bu karikatür kardeşime göstermem lazım Kutucum :D

Damlo dedi ki...

hehe bi yere gidemeyenler karikatürlen idare etsin kampanyası mı yoksa bu kutucum :D:D

mil mersiii çook güldümm

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, Serkan Altuniğne'yi çok seviyorum ben, dün tesadüf gördüm bu karikatürü, hala baktıkça gülüyorum:D

Damlocan'ım, gezmek her zaman o kadar eğlenceli olamıyor hatırlatması bir nevi;)

Damlo dedi ki...

hehe tımamdır, msj alındı. biloktan bi soru sormuştum sana. yorumda nazar poncuku işii

Bellek Kutusu dedi ki...

Atlamışım Damlocan, özür dilerim, hemen İkiz Bebek'ten öğrenip nasıl yapıldığını söyleyeceğim sana.