http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Ağustos 2009 Pazar

BİR KOLTUKTA 3 KARPUZ PARDON ÖDÜL!

Sinirli Kebelek'cim, İkiz Bebek'cim ve Pinky'cim sağolsun beni ödüle boğdu, ben de kimse darılmasın gücenmesin diye izleyici listemdeki herkese bu ödülden veriyorum. Şimdi Kutu hakkındaki 7 X-Files'ı açıklıyorum:

1- Mercimek çorbası içemem. Her seferinde o bir kaşık mercimek çorbası efendi gibi yemek borusundan mideye doğru yol almak yerine tercihini nefes borumdan kullanıyor! Kaç kez denedim, her seferinde boğulma tehlikesi geçiriyorum! Ama bu sadece mercimek çorbasında geçerli, diğerleriyle bir problemim yok:)

2- İlkokulda kimden öğrendiysem bütün el parmaklarımı eklem yerlerinden bükmeyi öğrendim. Bir anda durup dururken, parmaklarımı Fredy'nin elleri gibi yapıyor ve milletin ödünü koparıyorum. (Kih kih kih)

3- Açık veya yarı açık bırakılmış dolap kapağı gördüm mü kapatmadan duramıyorum.

4- Greyfurt yiyen birine bakamam! Şeftaliye dokunamam! Yiyemem de! (Tüysüz şeftali hariç!)

5-Otobüs, uçak veya tren farketmiyor, eğer pencere kenarına oturmadıysam o yolculuk bana ızdırap oluyor!

6- Vurdu-kırdılı filmlere bayılırım. Ama hinterlantımda kavga eden, dövüşen, bağrışan birilerini gördüğümde elim ayağım karışır, tansiyonum fırlar, kalbim sıkışır. Böyle bir ortamda kalmaktan nefret ederim. Hele çirkef insana hiç ama hiç tahammül edemem! (İnan sana değil kastım, genel olarak cahille muhabbeti kestim Mükremin Abi Kutu!)

7- Sabahları çok huysuz oluyorum!

12 yorum:

Damlo dedi ki...

bebeyim bekleseydin 4 de olacaktı kıhkıh. azıcık gezeyim diorum dolduruosun yine postları. yetişemiorum ku-tu-san!

Bellek Kutusu dedi ki...

Hadi ya tüh:P
Bak hem geziyorum hem çalışıyorum Damlocan'ım:D

Damlo dedi ki...

hemm şeftaliye bayılrıım, çok da güzel dokunurum. greyfurtla aram yok hastalanmadıkça.

pencere kenarı yoksa binmem, binmek zorunda da kalmadım hiç, çook şükür.

mercimek çorbası içmeyi öğreteyim sana ilk buluşmamızda. bi kere de sen benden bişi öğrenmiş olursun hem fena mı :D:D

ayrıca obsesif kompulsif bozukluk başlangıcı seziorum. tikkat

ayrıcaa vurdulu kırdılı kadın kapı duvarmış, iyi miiiiiiii? (serbest çağrışım :Pp)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kih kih kih:) Anlaştık Damlocan;)

Pinky dedi ki...

bende tüysüz şeftali yiyemiyorum :) illaki tüylü olacak :) gerçi bu sene seftalinin kabuğunu soyarken yakaladım kendimi.çok kalın geldi galiba.aah ah! nerde o eski şeftaliler Kutucum :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinkyyyyyyyy! Öldürdün beni alacağın olsun:D Bir de uzun uzadıya tarif ediyor! Bak hala kaşınıyorum, geldi soldan soldan offf :))))

Pinky dedi ki...

hahaha :) çok şekersin :) tamam geri aldım Kutucum. tüylü mü? o da ne? iğveenç :) şeftali dediğin kayısı gibi olur.

ikiz Bebek dedi ki...

kesinlikle pencere kenarında olmalı yolculuk koltuğu :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hele ortada oturuyorsam iyice afakanlar basıyor bana İkiz Bebek'cim:)

Deniz dedi ki...

3 ve 6'nın altına imzamı atar, al benden de o kadar derim: )

Bi'de restoranlarda yer olmayınca birilerinin yanına oturturlar ya, uyuz olurum geçen gün böyle bişey oldu, beraber gittiğim insanlar uyumlu uyumlu oturdular, bana da inanamadılar , niye bu kadar rahatsız oldum diye: )

Damlo dedi ki...

şeftaliyi seven tüyüne katlanır diesim geldi fecii. ohh dedim

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok asap bozucu Deniz, öhöm öhöm biz geldik, şöyle yan tarafa ilişelim durumu...

Damloooooooooo, siz beni öldürecek misiniz!!! :)