http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

19 Ağustos 2009 Çarşamba

BU GÖRDÜĞÜNÜZ MÖNÜ SADECE 9.90 TL!

Nerede mi? IKEA'da! IKEA iftar mönüsü; zeytin, hurma ve pideden oluşan kuver, başlangıç olarak çorba, seçmeli ana yemek, mevsim salata ve sütlü tatlıdan oluşuyor. IKEA Ümraniye, IKEA Bayrampaşa, IKEA Bornova ve IKEA Bursa Mağazaları’nda 21 Ağustos Cuma günü başlayacak olan iftar mönüsünün fiyatı ise 9,90 TL. Unutmadan, hemen belirtelim. IKEA iftar mönüsü alan ziyaretçilerinin çocuklarına çocuk mönüsünü ücretsiz olarak ikram ediyor.

8 yorum:

Damlo dedi ki...

ikealar çook uzak ya. pıfff

Bellek Kutusu dedi ki...

Sana yakın bir yerde kampanya buluruz biz de Damlocan:)

Damlo dedi ki...

o zaman takipteyim kutusan ;) bulmasan da canın saolsun yine takip ederim (arabesk damloo) :Pp

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben bunu duydum ya, tamam artık kim tutar Kutu'yu:D

Deniz dedi ki...

ikea köftesini seviyom ben çok

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de Deniz ben de :)

PINAR dedi ki...

bende...

Bellek Kutusu dedi ki...

Pınar'cım ;)