http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

19 Ağustos 2009 Çarşamba

GÜNDE 1 DOLARA KAMERA HİZMETİ!

Pronet, ev ya da işyerini cep telefonu ya da bilgisayar aracılığıyla uzaktan izleme fırsatı sunan Pronet Kameram hizmetini kullanıma sundu. Günde 1 dolardan başlayan fiyatlarla abone olunabilen Pronet Kameram hizmetinin kurulumu için sadece bir internet bağlantısı gerekiyor. Ortamdaki hareketi otomatik olarak algılayan Pronet Kameram, görüntüleri kaydederek Pronet merkezindeki sunucuda saklıyor. Kullanıcılar, Pronet Kameram’ın görüntülerine cep telefonu ya da bilgisayar aracılığıyla her yerden ulaşabiliyor.

6 yorum:

Damlo dedi ki...

ben bunu pek anlamadım :Pp

ikiz Bebek dedi ki...

süper hizmet,evde bakıcıyla bıraktığınız bebişleri izlersiniz.

Deniz dedi ki...

hahhaa :) Aklıma ne geldi, bir arkadaşımızın kayınvalidesi evine taktırmış, şu ortamdaki hareketi otomatik algılayan sistemden... Sonra klimayı açık unutup, tatile gitmiş.
Aranacak kişi olarak da arkadaşımızın adını vermiş, zırt arıyorlar gidilip bakılıyor, klima! Yine bir gün başka bir şeyi algılıyor, (unuttum o seferki neydi) zırt telefon gel bakalım damat efendi :)))

Pinky dedi ki...

bizim ev kapısının önüne lazım Kutucum bitane :) insan bazen evde yok olmak istiyor :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ah Damlocan, bizim apartmandaki gibi, he önüne gelenin mektuplarını, faturalarını alıp saklayan ruh hastası bir komşunuz olsaydı, anlardın o zaman...:)

Evet İkiz Bebek'cim, bu dadı olayı için kesinlikle şart.

Deniz, bizim eve de alarm taktırıldığında, ilk hafta alışamamıştık, aynı anda 5 kişiye zırıl zırıl telefon ediliyordu, bu arada bizim telefonlar da çalıyordu. Bu arada alarm da hem apartmanın içine hem dışına yayın yapıyordu. Tam kabustu tam:)

He he Pinky'cim, hemen kuralım o zaman:)

Damlo dedi ki...

ha-ha :D:D:D
ben sanırım çok komplike düşündüm. yorumları okuyunca anladım :D:D