http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

17 Ağustos 2009 Pazartesi

GÜNDE 1.5 LİRAYA SAĞLIK SİGORTASI

Anadolu Sigorta, limitsiz yatışlı tedavi ve küçük müdahale teminatlarını içeren Paket 1 adındaki bireysel sağlık sigortası ürününü günde 1,5 liraya sağlıklarını güvence altına almak isteyenlerin kullanımına sundu. Paket 1, ameliyat, kemoterapi, radyoterapi, diyaliz, oda-yemek refakatçi, vaka başı 90 güne kadar yoğun bakım, yatışlı tedavilere ait ilaç ve tanı teminatları ile küçük müdahale teminatlarını limitsiz olarak kapsıyor. 30 yaşındaki bir erkek sigortalı için 1 yıllık prim tutarı peşin 577,60 TL olurken, 25 yaşındaki bir kadın sigortalı 1 yıllık süre için 558,13 TL peşin prim tutarı karşılığında Anadolu Sigorta’nın sunduğu kaliteli sağlık güvencesinden faydalanabiliyor. Primler arzu edilirse 5 ve 9’ar aylık taksitler halinde de ödenebiliyor.
Not: Bugün Damlocan'ın doğumgünü. İyi ki doğdun Damlo'can'ım, nice mutlu ve sağlıklı yıllara:D

4 yorum:

Pinky dedi ki...

valla Damlonun yazısını görünce kutlayamadım da :( garip oldum..

Ama iyi ki doğmuşsun,iyi ki tanımışız seni Damlocan. Güzel ve mutlu bir ömrün olsun. Sevdiklerinle beraber nice güzel yaşlara.

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de o yüzden buradan yazdım Pinky'cim:) Katılıyorum iyi ki tanımışım Damlocan'ımı:D

enne dedi ki...

Şimdi ben bu kutuya ihbar işini çok sevdim. HSBC'nin yaptığı bir sigorta var, kanser sigortası. Cilt kanseri hariç tüm kanser teşhislerine (90 günlük muafiyet sonrası) 60.000 TL nakit ödüyor. Amerika'daki bir uzman hastaneye sorma, fikir alma ücretsiz sağlanıyor, ayrıca hastaneden kalındığı 100 gün boyunca da günlük 200 TL ödeniyor. Bunlar için ayda 27 TL ödüyorsunuz. Bence değer. Bir araştırsana kutucum (ben yaptırdım bile, biz kadınlar bu konuda risk altındayız biliyorsun, göğüs, rahim ağzı vs bir sürü kanser çeşidi var kadınları korkutan).

Bellek Kutusu dedi ki...

Enne'cim, sen bir tanesin, bak işte kendi ekosistemimizi yaratıyoruz fena mı:)
"Evlerden ırak" diyelim, ama yine de önlemimizi alalım. Buna bir bakayım Ennecim, ben de senin gibi yaptırabilirim.