http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

21 Ağustos 2009 Cuma

HAŞERELERİ KOVUN! PEKİ OFİSTEKİLERİ?


Yaz daha bitmedi, haliyle haşereler de. Fotoğrafını gördüğünüz sensör, güneş enerjisiyle çalışıyor, Sivrisinek gibi uçan haşereleri; fare ve sıçanları; sansar ve türevlerini evinizden uzak tutuyor. Yapmanız gereken, uzak tutmak istediğiniz canlı türünün frekansını seçmek ve tabii hemen öncesinde Superyaa.com'dan sipariş vermek. Fiyatı 49,90 TL. Peki ofisteki asap bozucu haşereler için ne yapacağız? Misal Deniz ve Tibet'in Annesi'ne günlerdir musallat olan ve onları canından bezdiren haşereler... Onlar için de birinci olmazsa ikinci fotoğraftaki çözümü sunuyorum. USB Kafa Vurucu. İster patron, ister kıl iş arkadaşı, kafası orada duruyor, size kalan oturduğunuz yerden parmağınızla kafasına vurmak, taa ki siniriniz geçene kadar! Buldumbuldum.com'da 39,90 TL'ye satılıyor. Bunlar da işe yaramazsa başka çözümlerle geleceğim, haberiniz olsun. (Kutu'cum, birileri arkadaşlarının canını sıktığında ormanda 10 değil 11 kaplan gücünde olduğun söyleniyor doğru mu? Doğru!)

10 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Yahu çok seviyorum seni!
Sen beni güldürdün ya Allah'ta seni güldürsün! :)
Amiinn!

Dünyaya bedel Kaplan Kutum benim! :D

Damlo dedi ki...

aslan kutu kaplann kutu

Bellek Kutusu dedi ki...

Daha ne çözümler buldum Tibet'in Annesi;) Sen bir göz kırp yeter:D
Ben de seni çok seviyorum Tibet'in Annesi, sen de hep gül;)

Damlocan'ım, Fantom Kutu sadece gazla değil colayla çalışıyor biliyorsun:D

gorkem dedi ki...

Dogruuuuu!! benim de haseremi daha bu alet icat edilmeden beyin kaplan gucuyle mahvetmistin Kutucum, hatirladin mi :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Evek evek sizin lab'da da vardı bir mendebur haşere, hatırladım Görkemsan;)

Pinky dedi ki...

yaa burası hamam gibi ya. hamam böcüğü uçuyor geliyor taa bizim gökdelene :) azimkar böcükler... yarar dimi onlarada Kutucum :) balkona koyarız tırıs tırıs kaçarlar. olmadı senin beyin kaplan gücün varmış madem onu deneriz :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Amanınn... Ne diyorsun Pinky'cim! İşe yarıyor diye biliyorum ama olmadı başka markalarınkine bakarız.

Pinky dedi ki...

düzenli olarak ilaçlıyoruz ama o ilaçta leş gibi kokuyor :) bu sene çok olmadı bütün kapıları kapattırdım ama karınca çok :) onlar ayrı bir alem

Deniz dedi ki...

Bunu gördüm, gördüm de cevap yazamamıştım:)))) Koca bi' de tokmak alabilir miyim????

Sen çok faydalı bir kutu olmanın yanında çok da tatlı bir kutusun :)
çok yaşa!!!!!

Bellek Kutusu dedi ki...

Tokmak mı? Derhal araştırmaya başlıyorum, bir alana bir bedava tokmak kampanyası var mıymış bakayım:D