http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Ağustos 2009 Salı

HEM UYGUN FİYATLI HEM 'LEZZET'Lİ

Yolu Şişli'ye düşenlerin aklında bulunsun. Selanikli bir ailenin 1930’dan bugüne taşıdığı Lezzet'te, zeytinyağı Ayvalık’tan, et Çatalça’dan, deniz börülcesi Ege’den geliyor. Haftanın tüm günleri 07.30–21.30 arasında faaliyet gösteren Lezzet'te Akdeniz ve Türk mutfağı var. Mönüden birkaç fiyat vereyim de tam olsun. Üç Peynir, Domates ve Zeytinden oluşan dürüm 6.50 TL, ızgara sebzeli hellim burger 6.50 TL, çorbalar 3.5 TL, köfteler 10.5 TL, piliç külbastı 10 TL, salata 5-12 TL. Unutmadan saat 13.15'ten sonra vereceğiniz tüm paket siparişlerinizde de yüzde 20 indirim var.

8 yorum:

Damlo dedi ki...

ha şöyle yimehten bahset bana :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Kızıyorsun ama sonra, gecenin bu vakti bu post oldu mu diye:)
imza: Madem korkuyosun ne diye hala yeme-içme post'u koyuyorsun Kutu

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Yıllar oldu Şişlide gezmeyeli sağol valla deniycem bu hafta geçicem karşıya

sedaca dedi ki...

kutucum,
takip edemiyorum artık, her telden haber doldu burası
süper oldu elbette, aman ha şikayetim falan yok
bu lezzet haberini de çok sevdim, sevgilinin evi de o taraflarda hem :)

Tibet'in annesi dedi ki...

aaaa, yakın bize!
evde yemek yoksa, istikamet Lezzet'e!

imza: reklama bak reklama :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Çıfıt Çarşısı diye boşuna demedim Sedaca;) Fenerbahçe her gol attığında tatlılar oradan o zaman:D

Hakikaten yani Tibet'in annesi, reklam danışmanı olarak seni alsınlar bence, hem akılda kalıcı hem pratik bir slogan süper valla:)

gorkem dedi ki...

ben biliyorum burasini, gercekten de baya baya guzeller, kofteleri guzeldi bi de zeytinyaglilari.

imza: sevgilisine hadi buraya da girelim diye surekli tutturan gorkem

Bellek Kutusu dedi ki...

Senden korkulur tuttursan ay pardon Görkemsan:)