http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Ağustos 2009 Pazar

İNDİRİMLİ PS NEREDE SATILIYOR?

Bimeks'in, Antalya’daki Özdilekpark Alışveriş Merkezi’nde açtığı yeni mağazasındaki indirim 23 Ağustos'a kadar devam edecek. Kampanya kapsamında Lenovo notebook 747$+KDV yerine 499$+KDV, Philips 42'' LCD TV 1997TL yerine 1597 TL (KDV dahil), Sinbo saç şekillendirici 19,9 TL+KDV yerine 9,9 TL+KDV Sony Playstation 297 TL yerine 267 TL (KDV dahil)'ye satılıyor. Antalyalı blogger'ların dikkatine....
Not: PS görseli http://blogs.adobe.com'dan alınmıştır.

10 yorum:

Damlo dedi ki...

heyyy bu delicevatın hoşuna gidebilir du göstereyim kendisine bi.

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlocan, indirim sadece Antalya mağazasında geçerli.

Damlo dedi ki...

ossun, olmadı pinkican alır yollar bize. :D:D pleysteyşın bu ferman dinlemez

Pinky dedi ki...

evet sadece burada, heheh :) dün itinayla gezdim bütün Özdilek Park'ı. 14'ünde açıldı çok taze. süpermiş bu fiyatlar bir daha alıcı gözüyle gezmem lazım :) Teşekkürler Kutucuum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Haklısın Damlocan'ım:)

Pinky'cim, bak 9.9 TL'ye (KDV hariç) saç düzleştirici de varmış ama pembesi var mıdır bilmiyorum:D

Pinky dedi ki...

alırım yolarım Damlocan :) isterseniz neden olmasın.

Ayrıca baktım pembesi yok Kutucum :)

ikiz Bebek dedi ki...

Bende ps3 yok ama,ps2 me yegenim el koydu,cocuklar olduktan sonra nasıl olsa oynayamaıyorum diyeeeeee :),hamileliğin son aylarında ps2 elimden düşmemişti,biliyordum çünkü başıma geleceği :)

Damlo dedi ki...

teşkür meşkür efendim :D:D


yeni kampanyamın adı: Kutusan kelime doğrulamayı kaldırsa herkeees rahatlasaaaa :D:D

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebek'cim, ben bilmiyorum bu PS işlerini. Bir ara evde Nintendo Wii vardı, onun da tenis versiyonunda Hülya Avşar'ın hallicesiydim!:D


Doğumgünü çocuğu Damlocan, seni mi kıracağım, tiz kaldırıldı kelime doğrulama!;)

Damlo dedi ki...

süpel süpellll