http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Ağustos 2009 Perşembe

KEFİR KAPSÜL OLDU, DİLEYEN YUTABİLİR!

Keçi sütünden yapılan kefir, kokusuna ve tadına tahammül edemeyenler için kapsüle girdi. Farmaroyal tarafından ithal edilen ve eczanelerde bulunan kefir kapsülü Hepsiburada.com'da ise 68.99 TL'den satılıyor. Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'in de favori içeceği kefir, tıpkı yoğurt gibi fermante bir süt ürünü. (Kutu, sen kefir içer misin? Kimse kusura bakmasın, ne içerim ne yutarım!)

9 yorum:

Damlo dedi ki...

ahanda bu benim için resmen. bööeekh kokusuna tahammülüm yoktu

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum,bu arada nerden buluruz bu Keçi Sütünü,varmı araştırma ,imkanın :),bu arada sanırım artık erken kalkacaksın :)

enne dedi ki...

Süpermiş! Ben kefir içemem, yoğurt da yiyemiyorum. Bu tam benlikmiş, acaba kapsülü de kendisi gibi fayda sağlar mı? Bir sorayım eczacıma (kuzen olur kendisi).

Keçi Sütünü sormuş ya ikiz bebek,Migros'ta satılıyor diye biliyorum ben (kutu oldum sanırsam, zevkten dörtköşeyim şu anda:)

gorkem dedi ki...

-Kutucum ama sen de hic saglikli bisey icmiyorsun :D
-peki sen iciyormusun pek sevgili gorkemcim
-ih ihhh

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlocan, ben almayayım:)

İkiz Bebek'cim, keçi sütünü bilmiyorum ama Türkiye'de keçi sütü maması satılıyor markası Golden Goat, internet sitesi de www.goldengoat.com.tr, işine yarar mı bilmem.
Not: Sorma çok mutsuzum! Zaman mevhumu olmadığı için 1 gün işe erken başlamışım, daha da mutsuzum!

Enne, yoğurt yiyemiyor musun gerçekten?:) (Kutu olun tabii ki, yetişemiyorum ben tek başıma, bir ucundan tutun işte, boşuna demiyorum kendi ekosistemimizi yaratıyoruz diye:D)

Görkemsannnn, beni de zayıflat nolur nolur nolurrr :D

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum,mama değilde süt daha iyi olur.Enne nin dediği gibi Migros a bakayım.Bu arada tatl sonrası işte ilk gün varya,insan bir acaip oluyor,uzaydan gelmiş gibi :)

enne dedi ki...

Evet, yoğurt yiyemiyorum. Çok denedim, sadesi, şekerlisi, meyvelisi, olmuyor. Yer yemez kokusu midemi bulandırıyor. Ama yoğurt çorbasını çok severim:) Sadece pişmiş olursa yiyebiliyorum, beyaz peynir gibi. Onu da çiğ yiyemem:)Süt ve yumurtaya bayılırım diğer yandan, ilginç biriyim ben galiba, annem bu yüzden beni psikoloğa göndermeyi düşünüyor.

Kefir kapsülünü eczacı kuzene sordum, işte yanıtı:

"Valla ilk defa duydum. :)) Kefirin yararları saymakla bitmez de kuzencim, sen bunun yerine domates salatalık peynir sebze meyve çeşitlerinden bol bol yesen aynısı :) bol sebze, bol meyve, balık, hafta 1 beyaz, kırmızı et."

Pinky dedi ki...

bol bol yiyelim o zaman Kutucum :) ama sağlıklı yiyelim. kapsülüne bile dayanamam ben heralde :)

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebek'cim, hiç sorma berbattı berbat:)

Enne'cim, ben de yoğurt çorbasına hiç tahammül edemem:)
Senin kuzene kulak verelim, sağlıklı beslenelim;)

Pinky'cim, çocukluktan beri ilaç içmek en büyük eziyet benim için. Ne kadar küçük olursa olsun zar zor yutuyorum her seferinde:)