http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

21 Ağustos 2009 Cuma

KRISPY KREME'DE 2.5 TL'YE DONUT YİYİN, KENDİNİZİ DAHA İYİ HİSSEDİN!


Bu post tamamen haftasonu tatili öncesi size moral motivasyon amaçlıdır, arkasında 'Ben zayıflayamıyorsam herkes şişmanlasın' gibi bir kötü niyet yoktur! (Ya da vardır kimbilir!:D) Hatırlanacağı üzere Müneccim Kutu, Krispy Kreme'in Türkiye'de açılacağını duyurmuştu. Ve sonunda Bağdat Caddesi Noter Sokak'ta açıldılar! Gidecekler için hemen fiyat bilgisi veriyorum: Original Glazed 2.25 TL, düzine olarak alırsanız 18 TL, karışık Doughnuts'un tek fiyatı 2.50 TL, onu da düzine olarak alırsanız 20 TL ödemeniz gerekiyor. Kendim içmiyorum ya az kalsın unutuyordum, kahve fiyatları da 3.5 ile 6.5 TL arasında değişiyor. (Kutu'cum sen kötüsün biliyorsun değil mi? Nihaaaaaahaaaa! Erol Taş gibi gülüp asabımı bozma Kutu!)
Son dakika edit: Milletin rejimini sabote edip, sonra da utanmadan ormanda koşan genç kız 'Hülya Koçyiğit' edasıyla kendini Krispy Kreme'e atan Kutu, "Açılışa son 3 gün" afişini görmesiyle eli böğründe kala kaldı! Artık ilahi adalet mi dersiniz bilemiyorum, hala şoktayım, kendime geleyim, ben biliyorum ne diyeceğimi!!!

12 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

:),yaaaa Kutucuğum oldumu şimdi:)

gorkem dedi ki...

sen cidden kotusun Kutucuuuuummm :) hic gulme oyle, gulup gulup mahcup da siritma, affedilmeyecek seyler yapiyorsun :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Haklısın İkiz Bebek'cim:) Ama Çarşamba günkü sonuca göre bu güzel bir ödül olur öyle değil mi;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kötüyüm ben kötüyümm:D Yok yok ben adam olmam biliyorum, köşede tek ayak üstüne bekliyorum, cezam bitince sesleniver Görkemsan:))

Pinky dedi ki...

hehehe burada yok iyi ki :D

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum,kaç çarşamba geçmesi lazım biliyormusun,onu yemek için.Neyse biz Görkem le bu postu görmemezlikten gelmeye çalışıyoruz.

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, oraya açılırsa ne yapacaksın?:)

İkiz Bebek'cim, evet siz bir süre görmeyin bu post'u:D

Pinky dedi ki...

hihihi hiç öle düşünmemiştim :D bir müneccim kehaneti olmasın sakın bu :)

ipex dedi ki...

Aman Tanrım!!! Sayfa açılır açılmaz ağzımın suları aktı :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Ahh İpek, hiç sorma, ağzımın suları akarak gittim ben de "açılışa 3 gün" yazısını görünce, gözüne ışık tutulmuş tavşan gibi kala kaldım! Kara bahtım kör talihimi söylüyorum şu an teselli niyetine:)

Pinky dedi ki...

kakara kikiri :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Gül valla Pinky'cim, hak ettim:D